bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۲۷ آذر ۱۳۹۵
رئال مادرید فردا این شانس را دارد تا با غلبه بر کاشیمای ژاپن در فینال جام جهانی باشگاه ها، یک جام دیگر به ویترین افتخاراتش اضافه کند. رئال در 36 بازی گذشته با زیدان بی شکست بوده و این روند می تواند فردا نیز تداوم داشته باشد.
رئال پس از غلبه بر آمه ریکای مکزیک، فردا برای قهرمانی جام جهانی باشگاه ها حریف سرسخت ژاپنی را پیش رو دارد. در صورت قهرمانی، زیدان می تواند سومین افتخارش به عنوان مربی رئال را جشن بگیرد.
 
زیزو در مورد این بازی به خبرنگاران گفت:« این جام برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد. به اینجا آمده ایم تا قهرمان شویم. باید همان فوتبالی که همیشه ارائه می دهیم را بازی کنیم. مطمئنم که کاشیما کار را برای ما سخت خواهد کرد و بازی دشواری پیش رو داریم. آنها شایسته رسیدن به فینال بودند.
در دیدار نیمه نهایی برابر آمه ریکا، بازی را خوب شروع نکردیم؛ چون هنوز خسته سفری طولانی بودیم؛ ولی حالا به خوبی توانسته ایم خودمان را با شرایط جدید وفق دهیم.»
 
زیدان در پاسخ به سوالی در مورد اینکه انتظار کسب این همه موفقیت روی نیمکت رئال را داشت یا خیر گفت:« هدف من همین بود. می خواستم از رئال یک تیم و گروه متحد بسازم که بتواند قهرمان شود. در رئال شما هدفی دیگر نباید داشته باشید.
من همیشه در فوتبال و زندگی خوشبین بوده ام؛ با وجود اینکه اینگونه به نظر نمی رسد. با داشتن این بازیکنان بزرگ، رسیدن به هر هدفی ساده تر خواهد بود.»
 
دچار شدن به سرنوشت رئال آنچلوتی پس از جام جهانی باشگاه ها (رئال دو سال پیش پس از قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها دچار افت شد و روند بردهای متوالی این تیم نیز به اتمام رسید):« من در زمان حال زندگی می کنم. این چنین نخواهد شد؛ هرچند می دانم که همیشه اوضاع مطابق میل شما پیش نمی رود.
هدف ما قهرمانی در این تورنمنت است؛ سپس استراحت خواهیم کرد. پس از اتمام تعطیلات نیز کارمان را از صفر شروع می کنیم، با قدرت و بدون اینکه دچار غرور شده باشیم.»
برچسب ها: فوتبال ، زیدان ، رئال
نام:
ایمیل:
* نظر: