bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۳ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
پس از نزدیک به 2 ماه رایزنی و گمانه‌زنی‌های مختلف مبنی بر تایید یا عدم تایید شهردار منتخب شورای شهر برازجان ـ سعیدشمالی نژاد ـ روابط عمومی استانداری از امضای حکم وی از سوی سالاری خبر داده است.
سعید شمالی به‌عنوان شهردار برازجان حکم خود را دریافت کرد. این حکم پس از آن صادر شد که اهالی مرکز دشتستان از طولانی شدن روند صدور حکم وی به‌شدت گله‌مند بودند. به گفته ساکنان برازجان نبود شهردار باعث عقب افتادن بسیاری از امورشهری شده بود و مردم عملاً بلاتکلیف بودند. 

به گزارش روزنامه بامداد جنوب پس از نزدیک به 2 ماه رایزنی و گمانه‌زنی‌های مختلف مبنی بر تایید یا عدم تایید شهردار منتخب شورای شهر برازجان ـ سعیدشمالی نژاد ـ روابط عمومی استانداری از امضای حکم وی از سوی سالاری خبر داده است.

سعید شمالی نژاد که پس از ماه ها کشمکش، 31 تیرماه 94 با 6 رای موافق اعضای شورا و 3 رای مخالف به عنوان شهردار برازجان انتخاب شد، متولد 30 شهریورماه 1357 در برازجان است. وی کارشناس رشته مهندسی عمران از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر است و هم اکنون دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد در رشته ایمنی و محیط زیست دانشگاه اصفهان می‌باشد.

در همین حال یکی از اعضای شورای شهر برازجان در مصاحبه با بامداد جنوب گفت که معارفه شمالی نژاد ساعت 9 صبح امروز دوشنبه، 26 مردادماه 1394 با حضور اصحاب رسانه و عموم مردم در پژوهش سرای متقین برازجان برگزار خواهد شد. شهرداری برازجان از 18 فروردین ماه و در پی استعفای احمدی به صورت سرپرستی اداره می‌گردد. انتظار می‌رود با ورود شهردار برازجان، کارهای برزمین مانده بسیاری به سامان برسد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: