bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
همایش رئیسان کلانتریها و پاسگاههای استان بوشهر روز یکشنبه با حضور شماری از فرماندهان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بوشهر برگزار شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر در این همایش گفت: تولید امنیت تنها رسالت و وظیفه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) نیست بلکه محصول کارکرد جمعی همه نهادها و مردم است که در این زمینه شاخص‌های امنیتی استان بوشهر با مشارکت مردم نهادهای مربوط، روندی مطلوب دارد.
سردار حیدر عباس زاده در ارتباط با اهداف برگزاری این همایش بیان کرد: ابلاغ نارسایی‌ها، آخرین تدابیر، سیاست‌ها و راهبردهای نیروی انتظامی، کاستی‌ها در انجامماموریت های نیروی انتظامی، ارتقا دانش انتظامی و تعامل بیشتر با مردم از هدف های اصلی برگزاری همایش رئیسان کلانتریها و پاسگاههای استان بوشهر است.

عباس زاده در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: هر دو هفته یکبار وضعیت امنیتی استان بوشهر در شورای تامین بررسی و مورد ارزیابی قرار می گیرد.
عباس‌زاده نقش فرهنگ مردم در تولید امنیت را اساسی دانست و گفت: در این ارتباط شاخص‌های امنیتی استان بوشهر با مشارکت مردم و نهادها همواره در حال ارتقاست.
وی با بیان اینکه حفاظت و پاسداری از امنیت و ارتقا آن را وظیفه اصلی خود می دانیم بیان کرد: چنانچه کارکرد ما خوب باشد تعامل مردم با نیروی انتظامی و همکاری مردم و هشدارهایی که نیروی انتظامی درموارد امنیتی ارائه می‌دهد، مورد توجه بیشتر قرار می‌گیرد.
عباس زاده با تاکید بر این نکته که برای امنیت مطلوب در جامعه، نیازمند تعامل محیطی مطلوب با مردم هستیم ادامه داد: اگر امنیت مطلوبی در استان بوشهر برقرار است و شاخص‌های امنیتی در این استان بهبود یافته، این امر را مدیون همراهی چشمگیر مردم این استان هستیم.

برچسب ها: کلانتری ، پاسگاه ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: