bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۹۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۴ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
حمیده ماحوزی روز یکشنبه گفت این میزان اعتبار می تواند نقش تاثیرگذاری درپویایی هنرهای نمایشی استان بوشهر و همچنین حمایت از فعالیت های این حوزه را فراهم کند. وی ادامه داد: از میزان اعتبار یاد شده دو میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز مرکز تئاتر شهر در استان بوشهر اختصاص یافته است.
بامداد24 :
حمیده ماحوزی روز یکشنبه گفت این میزان اعتبار می تواند نقش تاثیرگذاری درپویایی هنرهای نمایشی استان بوشهر و همچنین حمایت از فعالیت های این حوزه را فراهم کند.
وی ادامه داد: از میزان اعتبار یاد شده دو میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز مرکز تئاتر شهر در استان بوشهر اختصاص یافته است.

ماحوزی عنوان کرد: برای جشنواره تئاتر فجر و انجمن هنرهای نمایشی نیز به ترتیب 200 و 60 میلیون ریال تامین اعتبار صورت گرفته است.
وی بیان کرد: به منظور کمک به برگزاری جشنوارهای استانی درحوزه فعالیت های نمایشی نیز 80 میلیون ریال کمک مالی صورت خواهد گرفت.
ماحوزی یادآور شد: 10 میلیون ریال نیز با هدف کمک به مدیریت تولید و محتوای هنرهای نمایشی استان بوشهر در قالب تفاهم نامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت کشور پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: 100 میلیون ریال نیز با هدف کمک به استان بوشهر برای میزبانی هرچه مطلوب تر در برگزاری جشنواره تئاتر فجر اختصاص یافته است.
ماحوزی با اشاره به راه اندازی واحد فناوری اطلاعات در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهارکرد: با راه اندازی این واحد، سیستم اتوماسیون مرکزی در این اداره فعال خواهد شد که این موضوع سرعت نامه نگارها را فزونی خواهد بخشید.

وی گفت: با توجه به این که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گسترش و انتقال فعالیت های فرهنگ به فضای برون مرزی را در پیش گرفته، ا اجرای هفته فرهنگی استان ها در کشورهای همجوار تعریف شده که استان بوشهر پیش از این با همکاری استان های عضو منطقه هشت وزارت ارشاد برگزاری هفته فرهنگی استان های جنوبی کشور در کشور کویت را دنبال می کند.
ماحوزی اضافه کرد: برگزاری چنین برنامه هایی علاوه بر انتقال فرهنگ و سنت ها به خارج از کشور به ایجاد رابطه تعامل دو سویه با سایر کشورها تاثیر فراوانی دارد.

استان های منطقه هشتم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، منطقه آزد قشم و بوشهر با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر است. 
برچسب ها: فرهنگ و ارشاد
نام:
ایمیل:
* نظر: