bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۳۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
عباس جمشیدی روزسه شنبه درنشست با جمعی ازهنرمندان کنگانی افزود: بنای دولت تدبیر و امید در دو سال اخیر احیای شور و نشاط در بین هنرمندان بوده است.
بامداد24:
به گزارش ایرنا، عباس جمشیدی روزسه شنبه درنشست با جمعی ازهنرمندان کنگانی افزود: بنای دولت تدبیر و امید در دو سال اخیر احیای شور و نشاط در بین هنرمندان بوده است.
وی اضافه کرد: ایجاد زمینه مناسب برای فعالیت جامعه هنری بویژه گروه های فرهنگی – هنری با رعایت اصول و ارزشها رویکرد مهم دولت یازدهم است.

نماینده دولت در شهرستان کنگان با تاکید بر ضرورت حمایت از هنرمندان متعهد کنگانی بیان کرد: با احداث دهکده امید که مجموعه ای کامل و چند منظوره با رویکرد فرهنگی – هنری، تفریحی و اجتماعی است، بخشی از خواسته های جامعه هنرمندان شهرستان برآورده خواهد شد.

جمشیدی گفت: هم اکنون 20 میلیارد ریال اعتبار اولیه پروژه تخصیصیافته و این مجموعه بزرگ در یکی از دو نقطه ساحلی و یا بالای پارک خلیج فارس شهرداری کنگان اجرا خواهد شد.
وی تسریع در بهره برداری از مجتمع فرهنگی شهر بنک را اقدامی دیگر دولت در حوزه فرهنگی هنری دراین خطه عنوان کرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کنگان گفت: نباید هنر و هنرمند را محصور کرد.
احمد خاکنژاد افزود: گوشه نشینی و کناره گیری هنرمندان باعث خواهد شد تا افرادی بیگانه با هنر وارد میدان شوند.

وی با اشاره به دغدغه هنرمندان ویژه میراث فرهنگی در شهرستان گفت: کارگروه شناسایی و حفظ میراث فرهنگی در این شهرستان تشکیل شده است.
در ابتدای این دیدار رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان و تعدادی از هنرمندان به بیان مسائل و مشکلات جامعه هنری پرداختند.

ایجاد نقشه راهبردی در زمینه فرهنگ و هنر، لزوم توجه به مشکلات معیشتی و مسکن هنرمندان، لزوم بکارگیری و استفاده از ظرفیت گروه های هنری در شرکت های منطقه، حمایت مسوولان از هنرمندان، راه اندازی نگارخانه ای دائمی درحوزه عکس و نمایشگاه های هنری، معرفی قابلیت های شهرستان درقالب هنر، حمایت از نویسندگان و گروه های پژوهشی از مهمترین مسائل مطرح شده در این نشست بود.
برچسب ها: فرهنگ ، هنرمندان
نام:
ایمیل:
* نظر: