bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: پس از توافق هسته ای ایران و کشورهای 1+5 امید زیادی به آینده داریم.
به گزارش ایرنا، کارلوس کی روش در مصاحبه ای با رویترز اظهار داشت: اکنون امید بسیار زیادی داریم و زمینه های بسیار مثبتی پیش روی ما قرار دارد. گاهی اوقات بین رویا و واقعیت فاصله وجود دارد، اما هیچ شکی نداریم که امید بسیار زیادی برای همه به وجود آمده و ما هم می توانیم ساده تر از گذشته خودمان را آماده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فو تبا ل ایران به زمین های بهتری نیاز دارد و باید تسهیلات ویژه ای در اختیارش قرار گیرد. باید در زمینه آموزش مربیان و در رده جوانان نیز سرمایه گذاری شود. بسیاری از زمین های فوتبال باید با سرمایه گذاری از شرایطی که دارند، بهتر شوند. 

کی روش افزود:هیچ آینده ای بدون سرمایه گذاری وجود ندارد. آینده به معنای تلاش امروز شماست. باید مشکلات آینده را از امروز پیش بینی کنیم. هر چه امروز کمتر تلاش کنید و کمتر کار کنید، در آینده با مشکلات بیشتری روبه رو خواهید شد. نکته کلیدی این است که نباید در مورد امروز حرف بزنیم. 
وی ادامه داد: برخی افرا د می دانند که در 15 یا 20 سال آینده اینجا نخواهند بود به همین خاطر هیچ اهمیتی به آن نمی دهند، ولی این راه درست نیست.
سرمربی 62 ساله تیم ملی فوتبال ایران درباره رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه گفت: بر نامه ریزی لازم را انجام داده ایم. همه چیز بر نامه ریزی شده و اکنون باید بر اساس آن پیش برویم. هفته آینده بازی هایی داریم و می خواهیم تمام بر نامه ریزی هایی را که انجام داده ایم، اجرایی کنیم. هفته آینده باید ببینیم در چه شرایطی قرار داریم.
برچسب ها: کیروش
نام:
ایمیل:
* نظر: