bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
بامداد24:
بامداد جنوب: خواننده و آهنگساز بوشهری آلبوم جدید خود را به‌نام «خاطرات من» به‌زودی روانه بازار خواهند کرد.
فرزاد مستوفی، خواننده و آهنگساز بوشهری در گفت‌و‌گو با بامداد جنوب گفت: این آلبوم نخستین کار حرفه‌ای و رسمی من است که دارای پانزده آهنگ است که خوانندگی، آهنگسازی و اغلب ترانه‌های آن از طریق خود من صورت گرفته است.

وی با بیان این‌که در تولید این آلبوم از افراد سرشناس در زمینه نوازندگی و تنظیم کنندگی بهره برده است، تصریح کرد: بهنام حکیم و فیروز ویسانلو کار نوازندگی بر عهده داشتند و تنظیم این اثر را نیز انوشیروان تقوی عهده‌دار بود.
این هنرمند بوشهری با اشاره به این‌که تاکنون تنها مجوز ترانه‌ها را دریافت کرده است، گفت: با دریافت مجوز موزیک از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، آلبوم «خاطرات من» تا پایان سال 94 روانه بازار خواهد شد اما اگر تا این تاریخ آلبوم منتشر نشد، حتما در سال آینده روانه بازار می‌شود.
وی با بیان این‌که تاکنون اجراهای زیادی در شهرهای مختلف از جمله شیراز و بوشهر داشته است، خاطر‌نشان کرد: من تا‌کنون کنسرتی اجرا نکرده‌ام اما پس از انتشار آلبوم «خاطرات من»، حتما کنسرت خود را برگزار خواهم کرد.

مستوفی به مشکلات پیش روی خود در مراحل ساخت آلبوم خود اشاره کرد و افزود: افرادی که برای بار اول می‌خواهند به عرصه موسیقی وارد شوند، با تعداد آهنگ‌های کمتری فعالیت خود را آغاز خواهند کرد اما من چون می‌خواستم کاری حرفه‌ای و در سطح بالایی ارائه دهم، از نوازندگان و تنظیم‌کنندگان سرشناسی برای این کار استفاده کردم تا کاری با کیفیت را روانه بازار کنم.
وی با اشاره به این‌که برای ساخت آلبوم خود به سراغ هیچ اسپانسری نرفته است، گفت: تمام هزینه‌های ساخت این اثر بر عهده خودم بوده است، چراکه اگر می‌خواستم به‌دنبال اسپانسر بروم، کارهایم به تعویق می‌افتاد.

این هنرمند بوشهری از آهنگ «نزدیکم کن» به‌عنوان آخرین اثر خود نام برد و افزود: با توجه به استقبالی که مخاطبان از آهنگ‌های من داشته‌اند، متوجه شدم که مردم از من راضی هستند و این نوع سبک را دوست دارند.
لازم به ذکر است، فرزاد مستوفی، خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای بوشهری است که فعالیت خود را از سال 87 در زمینه خوانندگی به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرده است و به سازهای پیانو و گیتار نیز تسلط کامل دارد.

آهنگ «سنگر» با موضوع هشت سال دفاع مقدس و «نزدیکم کن» تیتراژ برنامه برکت در صدا و سیمای بوشهر از فعالیت‌های این هنرمند بوشهری است. آلبوم اینترنتی «این بار» نیز از دیگر فعالیت‌های وی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: