bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۵ - ۲۲ آبان ۱۳۹۴
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: در دیدار مقابل ترکمنستان باید با نتیجه هشت بر یک به پیروزی می رسیدیم اما متاسفانه فرصت های زیادی را تبدیل به گل نکردیم.
 کارلوس کی روش امروز پنجشنبه پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل ترکمنستان در نشست خبری، گفت: بازی فوق العاده ای از جانب تیم ایران مشاهده کردم و تمام بازیکنانم عملکرد بسیار خوبی داشتند و باید به تک تک نفرات تبریک بگویم.
وی تصریح کرد: نتیجه دیدار امروز مقابل ترکمنستان کاملا راضی کننده بود و از این اتفاق خوشحالم. امروز فوتبالی با تفکر بین المللی ارایه دادیم و توانستیم در تمام نقاط زمین روی حریف فشار وارد کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: با احترامی که برای ترکمنستان قایل هستم اما فکر می کنم ما امروز می توانستیم هشت گل به ثمر برسانیم. 
وی در خصوص تشویق سید مهدی رحمتی پس از گل ترکمنستان، تصریح کرد: برخی دیگر از هواداران هم نام علی دایی را فریاد می زنند و شاید دلیل این مساله از دست دادن فرصت ها باشد. من با 11 بازیکن می توانم تیمم را راهی مسابقه کنم و متاسفانه علی دایی بازنشسته شده است. رحمتی هم به خواست خود از تیم ملی خداحافظی کرده و دیگر کاری از دست من برنمی آید. 

کی روش اظهار کرد: مهم ترین اتفاق بازی امروز کسب سه امتیاز بود و خوشحالم بازیکنانم در کنار کسب سه امتیاز توانستند 90 دقیقه حمله کنند. در تیم ملی هیچ گونه حرکت انفرادی و اضافه وجود ندارد و هر نتیجه ای که رقم می خورد به صورت کاملا تیمی اتفاق افتاده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، خاطرنشان کرد: کسانی که نمی توانند از بازی خوب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان قدردانی کنند باید در خانه هایشان بنشینند. 

وی در رابطه با صدرنشینی تیم ملی ایران در گروه خود، اظهار کرد: تا اینجای کار تیم ملی ما در دفاع و حمله بسیار موفق بوده و قطعا سعی خواهیم کرد تا در مقابل گوام بهتر بازی کنیم و صدرنشینی خود را حفظ کنیم. بازیکنان مهمی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم اما روحیه بالای تیم جای این نفرات را پر کرد و نگذاشت آسیب ببینیم. 
کی روش افزود: امروز اجازه ندارم در مورد مسایل دیگری صحبت و از بازیکنان تیمم دفاع کنم و بابت این مساله متاسفم. بعد از بازی امروز ما برای دیدار با گوام نفرات مهم دیگری را هم از دست می دهیم و با نفرات بسیار کمتری به مصاف گوام خواهیم رفت. با اطمینان کامل اعلام می کنم با نیمی از بازیکنان در مقابل گوام هم به روند خوب خود ادامه می دهیم. 

وی ادامه داد: مانند دیگر تیم های ملی جهان بازیکنان زیادی را برای خدمت به تیم ملی در اختیار داریم و با کمبود بازیکن روبه رو نیستیم. متاسف هستم بسیاری از بازیکنان را به خاطر مسایل مختلف در دیدار مقابل گوام در اختیار نخواهیم داشت. 
تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در چارچوب رقابت های مقدماتی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های آسیا 2019 امارات در مقابل ترکمنستان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و موفق شد صدرنشین گروه D شود.
برچسب ها: کی‌روش ، تیم ملی
نام:
ایمیل:
* نظر: