bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
محورهای مختلف روستایی استان بوشهر ترمیم و بهسازی می‌شود.
معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی گفت: محورهای مختلف روستایی استان بوشهر ترمیم و بهسازی می‌شود.

سیدحسین میرشفیع عصر پنجشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه راه‌های روستایی صورت گرفته است و تلاش داریم تا شاهد توسعه این طرح‌ها باشیم.

وی روند اجرای طرح‌های راهسازی در استان بوشهر را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: امروز بازدیدهایی از راه‌های استان بوشهر داشتیم و وضعیت اجرای راه‌های روستایی در این استان مطلوب است.

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: احداث محور ریز، سرچشمه و باغان نقش مهمی در رونق این منطقه دارد که با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و استان بوشهر اجرا می شود.

وی با بیان اینکه تکمیل محور ریز، سرچشمه و باغان باعث کوتاه شدن مسیر شهرستان جم به دشتی و مرکز استان می‌شود، افزود: برای تامین مابقی اعتبارات تکمیل این طرح، ۵۰ میلیارد ریال از سوی مسئولان استان بوشهر اختصاص یابد.

میرشفیع خواستار توجه جدی کمیته های برنامه‌ریزی شهرستان‌های استان بوشهر برای تکمیل طرح‌های راهسازی نیمه تمام روستایی شد و افزود: امیدواریم فرمانداران شهرستان‌های استان بوشهر توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: به منظور ترمیم، بهسازی و تکمیل راه‌های در دست ساخت نیز باید تلاش شود که از ظرفیت‌های دهیاران و شهرداران استفاده شود.
منبع:
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر: