bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۷۸
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
ثبت‌نام داوطلبان عضویت در هیئت‌مدیره نظام‌مهندسی ساختمان بوشهر آغاز شد.
ثبت‌نام داوطلبان عضویت در هیئت‌مدیره نظام‌مهندسی ساختمان بوشهر آغاز شد.

 سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر ظهر امروز در نشست هماهنگی انتخابات هیئت‌مدیره نظام‌مهندسی ساختمان بوشهر اظهار داشت: از دارندگان مدرک تحصیلی در رشته‌های اصلی ساختمان و علاقه‌مند به نامزدی و عضویت در هیئت‌مدیره هفتمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان بوشهر، ثبت‌نام به عمل می‌آید.

فرزاد رستمی افزود: متقاضیان دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی در یکی از رشته‌های اصلی معماری، عمران، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی،  شهرسازی، ترافیک و نقشه‌برداری که واجد شرایط مندرج در ماده 11 قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان و ماده 59 آئین‌نامه اجرایی آن (دارای اشتغال به کار پایه (2) یا بالاتر) هستند و از پنج سال قبل از تاریخ اعلام داوطلبی فاقد محکومیت انتظامی از درجه 3 یا بالاتر بوده، می‌توانند برای عضویت و نامزدی در هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان ثبت‌نام کنند.

رستمی تصریح کرد: داوطلبان از اول تیر لغایت اول مرداد سال جاری فرصت دارند با مراجعه به محل استقرار هیئت اجرایی انتخابات هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان بوشهر واقع در خیابان رئیس‌علی دلواری اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر ساختمان شماره 1 مراجعه و پس از تکمیل فرم‌های مربوطه برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی بیان کرد: داوطلبان با در دست داشتن اصل و تصویر مصدق پروانه معتبر اشتغال به کار مهندسی، اصل و تصویر مصدق کارت یا گواهی معتبر عضویت در سازمان نظم مهندسی ساختمان استان و دو سری فتوکپی از اصل و تصویر مصدق مدرک تحصیلی در رشته اصلی (مبنای صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی) می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

رستمی گفت: به همراه داشتن دو سری فتوکپی از اصل و تصویر مصدق تمام صفحات شناسنامه و اصل و تصویر مصدق کارت ملی، سه قطعه عکس 4*3 ، تصویر مصدق نامه استعفا و برگ پذیرش آن برای بازرسان اعضای شورای انتظامی و کارکنان سازمان استان، گواهی عدم سوءپیشینه کیفری و گواهی عدم اعتیاد به مواد مخدر از آزمایشگاه‌های مورد تأیید هیئت اجرایی انتخابات و دستگاه نظارت استان، الزامی است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: هیئت اجرایی انتخابات هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان بوشهر به داوطلبان توصیه کرد که حتماً در مهلت تعیین‌شده برای ثبت‌نام اقدام کنند زیرا مدت فوق، تمدید نخواهد شد.

رستمی اضافه کرد: بر این اساس به درخواست‌های ناقص یا درخواست‌هایی که پس از اتمام مدت مذکور یا درخواست‌هایی که داوطلب عضویت در هیئت‌مدیره دارای مدرک تحصیلی در رشته‌های مرتبط با رشته‌ها یا گروه‌هایی است که اعضای آن کمتر از هفت نفر موضوع تبصره یک ماده 61 هستند، ترتیب اثر داده نمی‌شود و ثبت‌نام فقط از اعضایی که مدرک تحصیلی در رشته‌های اصلی ساختمان دارند، صورت خواهد گرفت.

وی افزود: هفتمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان بوشهر  همزمان با سراسر کشور در 9 مهر سال جاری برگزار خواهد شد.
منبع:
فارس
برچسب ها: بوشهر ، نطام مهندسی
نام:
ایمیل:
* نظر: