bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
مدافع میانی بارسلونا بابت ماندن هم‌تیمی برزیلی‌اش در نیوکمپ آن قدر اطمینان دارد که می‌گوید حاضر است دستش را بدهد اگر او به کهکشانی‌ها ملحق شود.
جرارد پیکه پس از پیروزی 2 بر یک بارسلونا برابر سویا در بازی شب گذشته (یکشنبه) با شبکه مویستارپلاس گفت‌و‌گویی انجام داد و در آن شایعه پیوستن نیمار به رئال‌مادرید را آنقدر بی‌اساس دانست که حاضر است در صورت به حقیقت پیوستن آن دستش را قطع کند.

پیکه گفت: مطمئنم که نیمار هرگز به رئال‌مادرید نمی‌رود و اگر رفت، دستم را قطع می‌کنم. او عاشق بارسلونا است و به نظر من او سالیان سال در بارسا می‌ماند.

پیکه که گل دوم بارسلونا را به سویا زد، در تمجید از لیونل مسی هم اظهار داشت: مسی در زمین بازی همه کار می‌کند، بازی، پاس گل، گلزنی و ... داشتن بازیکنی مانند مسی درتیم‌تان مثل داشتن یک جنس لوکس است و یک افتخار محسوب می‌شود. توانایی‌های فنی و وسعت دیدش از بازی، فراتر از این دنیاست. او آزادی کافی دارد تا در سراسر زمین بچرخد و به دنبال بهترین گزینه باشد. برخی تیم‌ها در مهار کردن او بهتر از تیم‌های دیگر عمل می‌کنند اما راستش را بخواهید مهار کردن مسی کاری غیرممکن است.

بازیکن پیشین من‌یونایتد درباره سویا هم عنوان کرد: سویا واقعاً خوب دفاع می‌کند و سپس در ضدحملات به شما ضربه می‌زند. ما برای بازگشت به بازی پس از خوردن گل به زحمت افتادیم. خستگی انجام بازی‌های پرتعداد هم به سختی کارمان اضافه کرده بود اما می‌دانیم که این تنها راهی است که می‌توانیم قهرمان لیگ شویم.

مدافع ملی‌پوش بارسا درباره آمار تحسین برانگیز تیمش در نیم فصل دوم لالیگا که در آن همه بازی‌هایش را برده و 34 بازی متوالی بدون شکست داشته است، تأکید کرد: رکوردها خوب هستند اما برای ما جام نمی‌آورند. ما هنوز لیگ را به پایان نرسانده‌ایم. تا الان همه چیز بر وفق مراد ما بوده اما رئال‌مادرید تنها حریف ما نیست و اتلتیکو را هم نباید از یاد برد. ضمن اینکه سویا هم در جام حذفی اسپانیا حریف ما خواهد بود و لیگ قهرمانان اروپا هم هست.

آیا پیکه برنامه‌ای برای بازگشت به منچستریونایتد دارد؟ او در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: من در بارسلونا از وضعیتم بسیار راضی هستم. من‌یونایتد هم تیم دوم من است اما آینده‌ام در بارسلوناست.

مدافع میانی بارسلونا درباره اظهارات اخیر رونالدو پس از باخت رئال‌مادرید در دربی مادرید که گفت اگر هم هم‌تیمی‌هایش همسطح او بودند، کهکشانی‌ها صدرنشین می‌شدند، اظهار داشت: هر کسی آزاد است ابراز عقیده کند.

پیکه درباره ال‌کلاسیکوی بعدی که 14 فروردین (سال 1395) در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود، هم گفت: امیدواریم که بارسلونا برنده آن بازی باشد اما می‌دانیم که بازی در ال‌کلاسیکو تحت هرشرایطی سخت است، حتی اگر شرایط دو تیم کاملاً فرق داشته باشد.

بهترین تیم دنیا به نظر پیکه کدام تیم است. او در پاسخ به این سؤال اظهار داشت: فکر می‌کنم که بارسلونا با اختلاف بهترین تیم دنیاست.

به نظر پیکه، مسی بازیکن بهتری بوده است یا مارادونا؟ او در این باره هم گفت: جوابش خیلی آسان است. مسی.
برچسب ها: فوتبال ، اسپانیا ، پیکه
نام:
ایمیل:
* نظر: