bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
مهاجم تیم فوتبال نفت گفت: همه فكر می‌كنند منصوریان با من تماس داشته اما باید بگویم هیچ تماسی از سوی علی آقا با من گرفته نشده است.
 در مورد وضعیت خود اظهار داشت: منتظر مدیر برنامه‌هایم هستم تا از سفر برگردد. او برای مذاكره با تیم‌هایی كه خواهان جذب من بودند به خارج از ایران سفر کرده و قرار است امروز (شنبه) برگردد.

وی در باره اینکه با توجه به مشکلات باشگاه نفت، می‌تواند راهی اروپا شود یا خیر، گفت: این موضوع قابل حل است. من با باشگاه نفت قرارداد دارم و هر پیشنهادی باید با باشگاه مطرح شود چون رضایتنامه‌ام دست خودم نیست. هر باشگاهی كه مرا بخواهد باید از طریق مذاكره با باشگاه جواب بگیرد.

مهاجم تیم فوتبال نفت درباره اینکه آیا علیرضا منصوریان با او برای حضور در استقلال تماس گرفته یا خیر، تصریح کرد: همه فكر می‌كنند علی منصوریان با من تماس داشته اما باید بگویم هیچ تماسی از سوی علی آقا با من گرفته نشده است. با این حال باشگاه استقلال با من تماس داشته و پیشنهاد داده اما صحبتی انجام ندادیم و همان‌طور كه گفتم منتظر بازگشت مدیر برنامه‌هایم هستم.

وی با اشاره به حضور چند بازیکن نفت در استقلال گفت: مربیگری سلیقه‌ای است. فكر نمی‌كنم علیرضا منصوریان انتخابی كند كه منجر به اشتباه شود. به نظرم او مهره‌های خوبی جذب كرده و همه بازیکنان براساس نیاز و شرایط باشگاه به استقلال اضافه شده‌اند.
برچسب ها: فوتبال ، استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر: