bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
رئیس هیات فوتبال استان گفت: تیم بانوان خلیج فارس در مسابقات فوتسال دختران باشگاه های کشور که در رده سنی جوانان در ساری برگزار شد مقام سوم کشوری را کسب کرد.

بامداد24:محمد نجفی روز یکشنبه در آیین استقبال از این ورزشکاران در برازجان افزود: نگاه متولیان ورزش در حوزه فوتبال دریچه نوینی به فوتبال بانوان است و بانوان شایستگی های خود را در این رشته نشان و بروز می دهند.


وی گفت: امرزو جایگاه بانوان به عنوان یک ارمغان ارزشمند مورد حمایت باید قرار گیرد و همه اینها نشان از ظرفیت های خوب استان بوشهر است.
نجفی گفت: این مسابقات به صورت دوره ای به مدت پنج روز و با حضور هشت تیم استانهای تهران، مازندران، کرمان، کرمانشاه، اصفهان، خوزستان، بوشهر و همدان در سالن ورزشی آذربایجانی های ساری برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال استان  افزود: در پایان رقابتهای قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، تیم هیات فوتبال تهران در دیدار نهایی با پیروزی برابر تیم همدان جام قهرمانی مسابقات را بالای سر برد.

نجفی افزود: تیم بوشهر نیز با تیم ساری برای مشخص شدن مقام سوم و چهارمی رقابت کردند که تیم فوتسال بانوان جوانان خلیج فارس برازجان بوشهر سوم شد و تیم استقلال ساری میزبان رقابتها در جدول رده بندی این مسابقات در رده چهارم جای گرفت.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان نیز گفت: این مقام نشان از توانمندی های این شهرستان و استان بوشهر در عرصه ورزش دارد.
محمدجعفر زراعتگر افزود: همه توانمندی ها و ظرفیتهای موجود می طلبد که مسئولان امر در این خصوص برنامه ریزی بیشتر داشته باشند.
در این آیین شماری از مردم با اهدای گل ورود قهرمانانه بانوان ورزشکار را به شهرستان دشتستان تبریک گفتند.

منبع:
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: