bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
بامداد24:منصور قنبرزاده درباره بازدید نمایندگان‌AFC از باشگاه نفت تهران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: باشگاه نفت تهران میزبان بازدید ادواری نمایندگان AFC بود. در این بازدید رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین بازرس و حسابرس ارشد مالی کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور داشتند که سهیل مهدی، مسئول کمیته فنی و توسعه و صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ نیز آنها را همراهی می‌کرد.

وی گفت: با توجه به حضور تیم نفت تهران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و حضور در پلی‌آف فصل بعد، باشگاه نفت تهران به صورت ویژه مورد حسابرسی و ممیزی قرار گرفت. در این بازدید اسناد مالی و حقوقی و همچنین اساسنامه‌ باشگاه بررسی و راستی آزمایی شد. ضمن اینکه بازرسان با من و مدیران قسمت‌های مختلف باشگاه نیز صحبت کردند.

مدیرعامل باشگاه نفت در ادامه افزود: بازرسان پس از بررسی اسناد و مدارک باشگاه‌ها طی پروسه‌ای مشخص گزارشات مربوطه را به مدیران ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهند داد.

قنبرزاده افزود: در بازدید نمایندگان AFC خوشبختانه باشگاه نفت تهران در مسائل مالی، اداری و حقوقی هیچگونه مشکلی نداشت اما موضوعی که تلویحا متوجه شدیم این بود که بازرسان AFC روی درآمدهای باشگاه ها دقت نظر و بحث داشتند.

وی همچنین تاکید کرد: برای بازرسان AFC غیر قابل باور بود باشگاه‌ها از محل حق پخش تلویزیونی در این فصل درآمدی نداشتند. آنها قطعا این موضوع را گزارش خواهند کرد. در واقع آنها روی یکی از آیتم‌های اصلی که خارج از آیتم‌های حرفه‌ای AFC و FIFA هست نظر ویژه داشتند. بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را از ما توضیح خواستند که با توجه به اینکه ما متولی موضوع نبودیم نمی‌توانستیم پاسخ دهیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پایان گفت: البته این موضوع این موضوع برجسته ترین ایرادی بود که بازرسان AFC از باشگاه‌های ایرانی گرفتند و تنها مختص باشگاه نفت تهران نیست و شامل همه باشگاه‌ها می‌شود. به نظر می‌رسد پایبند نبودن صدا و سیما به تعهدات خود در قبال سازمان لیگ و باشگاه‌ها در آینده‌ مشکلاتی برای فوتبال ایران ایجاد خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: