bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۴
مسئولان فوتبال ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا دروغی بزرگ گفته اند و نام ورزشگاه یک تیم را به آنها اشتباهی اعلام کرده اند!
بامداد24: بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا به تازگی از باشگاه های ایرانی بازدید کردند و حتما هم از نظر آنها همه چیز درست بوده و باشگاه های ایرانی در لیگ برتر تمامی شرایط دریافت مجوز حرفه ای را داشته اند از درآمدزایی گرفته تا داشتن ورزشگاه های اختصاصی و استاندارد! به هر حال این بازرسان از فوتبال ایران بازرسی کردند و رفتند اما جالب است بدانید که یکی از مسئولان فوتبال به خبرنگار دانا گفت: قبل از حضور این بازرسان در فوتبال ایران ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته بودیم که باشگاه ملوان در ورزشگاه سردار جنگل رشت بازی هایش را انجام می دهد و اصلا ورزشگاه تختی را به آنها نشان ندادیم!

ظاهرا ورزشگاه تختی که قدمت زیادی دارد اصلا مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا نیست که مسئولان فوتبال ما مجبور شده اند چنین دروغی بگویند زیرا همه می دانند که ملوان در شهر رشت هوادار زیادی ندارد! به هر حال امیدواریم که از این حرف های نادرست کمتر زده شود و فوتبال ما به واقع از نظر امکانات و سخت افزار به شرایط ایده ال برسد و بتواند با کشورهایی مثل کره جنوبی، ژآپن، یا حتی قطر برابری کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: