bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۸ - ۰۵ مهر ۱۳۹۴
در شش ماهه اول سال جاري قريب به 500 نفر آموزش هاي مهارتي را در زندان هاي استان بوشهر فرا گرفته اند.
بامداد24: حميد رضا حيدري در نشست تخصصي مديران و مسوولين اداره كل زندان هاي استان بوشهر با مديران و مسو ولين اداره كل آموزش فني وحرفه اي استان خبر داد:در شش ماهه اول سال جاري قريب به 500 نفر آموزش هاي مهارتي را در زندان هاي استان بوشهر فرا گرفته اند.
به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر ،مدير كل زندان بوشهر در اين نشست گفت: آموزش هاي فني و حرفه اي تاثير زيادي در توانمند سازي مددجويان و آينده شغلي آنها خواهد داشت.

وي هماهنگي دو دستگاه را در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري دانست و افزود:حرفه آموزي باعث از بين رفتن بسياري از آسيب هاي خاص زندان و موجب ايجاد آرامش در زندان ها مي شود.

حيدري افزود:آموزش هاي مهارتي در زندان هاي بايد در حوزه هاي كشاورزي ،دامپروري و شيلات گسترش يابد تا تاثير مضاعفي در اشتغال مددجويان با توجه به زير ساخت هاي موجود داشته باشند.

مدير كل زندان هاي بوشهر از راه اندازي كارگاه توليد لامپ هاي LED در زندان بوشهر خبر داد و گفت:با همكاري اداره كل آموزش فني و حرفه اي آموزش هاي منطبق با زير ساخت هاي موجود در زندان ها برنامه ريزي شود تا در راستاي توانمند سازي و اشتغال مددجويان گامي اساسي برداشته شود.

شايان ذكر است در اين نشست مسوولين زندان هاي استان بوشهر و روساي مراكز آموزش فني و حرفه اي استان به ارايه ديدگاه ها و نظرات خود در خصوص برگزاري دوره هاي آموزشي در زندان هاي استان پرداخته و حرفه هاي آموزشي مورد نياز مددجويان را مورد بررسي قرار دادند.
نام:
ایمیل:
* نظر: