bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴
افزایش اشتباهات داوری در هفته های اخیر مسابقات لیگ برتر موجب شد تا کمیته داوران درخواست خرید تجهیزات بی سیم را به فدراسیون ارائه کند که این درخواست نیز با موافقت مسوولان مواجه شده است.
بامداد24: اشتباهات داوری در فصل جاری به حدی بوده است که کمیته داوران بارها داوران مطرح خود را با محرومیت های چند جلسه ای مواجه کرد و دیگر نتوانست همچون فصل های گذشته از آنان دفاع تمام قدی داشته باشد.

براین اساس، کمیته داوران درخواست خرید 10 دستگاه تجهیزات بی سیم را ارائه کرد که مورد موافقت علیرضا اسدی، دبیر فدراسیون فوتبال قرار گرفت.
قرار است این تجهیزات به زودی تهیه و در اختیار کمیته داوران قرار بگیرد تا از این پس داوران کشورمان در دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی با برقراری ارتباط بهتر، بتوانند درصد اشتباهات خود را کاهش دهند.

این اشتباهات به حدی بود که پس از سالها بار دیگر بحث قضاوت داور خارجی در شهرآورد تهران بین استقلال و پرسپولیس را در برداشت.

محسن ترکی از داوران بین المللی فوتبال ایران که سابقه قضاوت در جام ملت های آسیا را در کارنامه خود دارد، هفته گذشته در واکنش به انتقادات از داوری های لیگ برتر فوتبال از سوی مربیان تیم ها و هواداران و مطرح شدن استفاده دوباره از داوران خارجی در دیدارهای مهم داخلی، از عملکرد فدراسیون فوتبال به تندی انتقاد کرد.
ترکی درباره احتمال استفاده از داوران خارجی در لیگ برتر فوتبال گفت:«چرا که نه؟ حتما این کار را بکنند. آقایان یک سال است که مصوبه هیات رئیسه دارند اما عرضه خریدن 4 دستگاه ارتباط رادیویی را نداشتند، بعد بروند داور خارجی برای لیگ بیاورند. ما که از این تصمیم استقبال می کنیم!» 
منبع:
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: