bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴

دروازه بان تیم امید گفت: به طور کلی تیم ما در سخت ترین گروه قرار گرفته است اما از هر لحاظ آماده هستیم تا محک جدی ای بخوریم.

محمدرضا اخباری در خصوص شرایط تیم امید در آستانه آغاز رقابت های غرب آسیا گفت: خوشبختانه تیم در شرایط بسیاری خوبی بسر می برد و با توجه به برگزاری اردوی هلند در ماه گذشته و حضور اکثر بچه ها در رقابت های لیگ، بازیکنان هم با امادگی کامل به مسابقات آمده اند.

اخباری افزود: ظرف چند روز گذشته نیز تمرینات خوبی را برگزار کردیم و بازیکنان با آب و هوای قطر اشنا شده اند.

دروازه بان تیم امید در خصوص همگروهی با بحرین و عربستان گفت: تیم ما در سخت ترین گروه قرار گرفته و دو تیم قدرتمند در مرحله گروهی حریف ما هستند اما همین مساله قطعا انگیزه تیم ما را برای کسب موفقیت بیشتر می کند و امیدوارم که بتوانیم با قدرت حریفان خودمان را شکست بدهیم و صعود کنیم.

اخباری در خصوص شانس قهرمانی تیم ایران گفت:تیم ما با دو هدف در این تورنمت شرکت کرده است. اول اینکه امادگی و تدارک خوبی برای بازی های مرحله نهایی انتخابی المپیک داشته باشیم و محک جدی بخوریم و در وهله دوم اینکه قهرمانی در این مسابقات به لحاظ روحی روانی و بالا بردن اعتماد به نفس به تیم ما کمک کند که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

دروازه بان تیم امید در پایان در خصوص وضعیت خودش گفت: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و با امادگی کامل از رقابت های لیگ به اردو امدم و قطعا با تمام توان در خدمت تیم امید خواهم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: