bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴
روزهای بد دلوار کشتی ادامه دارد؛
تنها تیم فوتبال لیگ برتری بانوان بوشهر حال و روزش اصلا مساعد نیست و اعضای این تیم پس از آن‌که نتواستند در چند مسابقه لیگ حضور پیدا کنند، در حال حاضر به‌دلیل مشکلات فراوان تمریناتشان را تعطیل کرده‌‌اند.
بامداد24/شهرام حیدری:
مشکلات این تیم و حضور نیافتن در مسابقات لیگ در شان استانی همانند بوشهر نیست و جا دارد مسوولان استانی و دست‌اندر‌کاران تیم دلوار کشتی برای حل این مشکل چاره‌ای بیندیشند.
در همین زمینه سرمربی تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی بوشهر گفت: به‌دلیل مشکلات مالی شدید، تمرین این تیم تعطیل شد و بازیکنان غیر بومی آن به شهرهای خود مسافرت کردند. نرگس احمدی افزود: با توجه به حضور تیم دلوار کشتی در لیگ برتر تاکنون تلاش زیادی برای حفظ سهمیه استان بوشهر در لیگ داشتیم ولی بار زیاد مشکلات مالی باعث شد تا تمرین‌های خود را تعطیل کنیم. وی ادامه داد: در حالی فعالیت‌های تیم دلوار کشتی متوقف شد که جمعه این هفته باید در برابر نماینده گرگان صف‌آرایی می‌کرد.

احمدی یادآورشد: در روزهای اخیر کار به جایی رسیده بود که امکان تامین تغذیه بازیکنان را نداشتیم و همین امر سبب تعطیلی تمرین تیم شد.
سرمربی تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی بوشهر گفت: مسوولان این استان به‌دلیل این‌که این تیم بخش خصوصی است از آن حمایت نمی‌کنند و مدیریت تیم نیز از کمک مالی به این تیم سر باز زده است.

وی با بیان این‌که مشکلات مالی زیاد باعث انتقال بازیکنان فصل پیش دلوار کشتی به تیم‌های دیگر شد، افزود: تعدادی از بازیکنان تیم دلوار کشتی سال گذشته با رفتن به تیم آینده‌سازان میهن اصفهان باعث شده‌اند این تیم مدعی اصلی قهرمانی شود.
احمدی یادآور شد: سرجمع هزینه قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم دلوار کشتی برای این فصل، یک میلیارد و 500 میلیون ریال است.

وی با اشاره به این‌که تیم دلوار کشتی تنها تیم لیگ برتری استان بوشهر در فوتبال بانوان است، افزود: از سال 86 تاکنون سرمربی این تیم هستم و همواره این تیم از مدعیان اصلی قهرمانی بوده است.
 در این مورد بامداد جنوب با مسوولان هیات فوتبال استان تماس گرفت که متاسفانه آنها پاسخگو نبودند.

با این حال در تماس با احمد بهروزیان‌فرد، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نحوه برخورد این اداره‌کل را با مشکلات این تیم جویا شدیم.
بهروزیان‌فرد گفت: در آغاز فصل، ضمن مذاکره با مدیر این تیم از مشکلات پیش روی آنها گفتیم و به آنها پیشنهاد دادیم در صورتی که توانایی اداره تیم برای فصل پیش رو را ندارند، تیم را به این اداره واگذار کنند تا مشکلات آن را حل کنیم ولی اگر خواستار شروع و ادامه کار با این شرایط هستند، از طرف اداره‌کل ورزش و جوانان فقط امکان کمک وجود دارد و اداره تیم بر عهده مسوولان باشگاه است که آنها واگذاری تیم را قبول نکردند.

این مقام مسوول ضمن اشاره به این که مشکلات تیم ناشی از مشکلات درونی این تیم است، گفت: متاسفانه قرارداد‌های اعضای این تیم خیلی سنگین است و سطحی بسیار بالاتر از توانایی بازیکنان و دارد همین فشارها باعث شده تیم به این وضعیت برسد.
بهروزیان‌فرد افزود: با این حال ما در آغاز لیگ به آنها کمک کردیم ولی در ادامه لیگ آنها عملکرد خوبی نداشتند که ما به آنها کمک کنیم و به‌علت خصوصی بودن این تیم ما توانایی ورود به امور این باشگاه را نداریم.
تیمی که همیشه ادعای قهرمانی داشته حالا کشتی‌اش حسابی توفان‌زده شده و جایش در قعر جدول است.

نام:
ایمیل:
* نظر: