bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴
لیگ برتر انگلیس؛
شاگردان لوییس فن خال با قبول شکست سه بر صفر برابر شاگردان آرسن ونگر در ورزشگاه امارات تحقیر شدند.
 تیم آرسنال در ادامه برگزاری رقابت های هفته هشتم لیگ برتر انگلیس یکشنبه شب مقابل تیم منچستر یونایتد قرار گرفت و این تیم را با درخشش سانچز و اوزیل با نتیجه جالب توجه سه برصفر شکست داد.

آلکسیس سانچز شلیایی در دقایق 6 و 19 و مسعوت اوزیل آلمانی در دقیقه 7 برای تیم آرسنال گلزنی کردند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خانگی را از آن تیم خود کردند.
نیمه نخست با حملات توفانی شاگردان آرسن ونگر آغاز و در دقیقه ششم بازی نفوذ مسعوت اوزیل و پاس زیبای این بازیکن به محوطه جریمه سانچز را درموقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با یک حرکت نمایشی دروازه دخا را باز کرد.

شاگردان فن خال هنوز درشوک گل دقیقه ششم بودند که بازیکنان تیم آرسنال این بار از سمت چپ نفوذ کردند و پس از چند پاس طولی اوزیل درمحوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق دروازه منچستریونایتد را برای بار دوم بازی کرد.
در ادامه بازیکنان منچستر با در دست گرفتن توپ و میدان سعی بر جبران این نتیجه داشتند اما در گلزنی موفق نبودند.

در دقیقه 19 آرسنالی ها هنگامی که یاران وین رونی درحال تدارک حمله ای دیگر بودند با توپ ربایی دست به ضد حمله زدند و با سه حرکت به دروازه منچستر رسیدند.
در این دقیقه تئو ولکات درپشت محوطه جریمه با پاس طولی توپ را به سانچز رساند و این بازیکن با حرکت درعرض و عبور از مدافعان مستقیم با شوتی سنگین دروازه شیاطین سرخ را برای سومین بار باز کرد.

بازی در دقایق بعد بیشتر در میانه جدول در جریان بود و اتفاق خاصی نیفتاد و بازیکنان به رختکن رفتند.
نیمه دوم توپ و میدان بیشتر در دست شاگردان فن خال بود و آنان چندین بار در موقعیت گلزنی قرار گرفته اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند.

مهم ترین فرصت تیم منچستر در این نیمه تک به تک شدن مهاجم تیم منچستر با پیتر چک بود و او با عکس العملی مناسب ضربه بازیکن منچستر را مهار کرد و این بازیکن را ناکام گذاشت.
البته در دقایق پایانی شاگردان ونگر از سوی چمبرلین صاحب یک موقعیت گلزنی دیگر شدند که ضربه این بازیکن به دیرک دروازه منچستر برخورد کرد تا این دیدار با همان نتیجه سه بر صفر تمام شود.

پیتر چک، مونرئال، مرته ساکر، گابریل، بیرین، کازورلا، مسعوت اوزیل، کوکلن، آلن رمزی،تئو والکاتو آلکسیس سانچز در ترکیب اصلی تیم آرسنال قرار داشته و برای این تیم دردیدار برابر منچستر بازی کردند.
لوییس فن خال نیز ازدخا، اسمالینگ، دارمیان، یانگ، کریک، بلیند، شواینی اشنایگر، ماتا، دیپای، وین رونی و مارسیال استفاده کرد.

تیم منچستریونایتد با قبول این شکست با 16 امتیاز به رده سوم سقوط کرد و شاگردان آرسن ونگر نیز با کسب هر سه امتیاز این دیدار 16 امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر به رده دوم صعود کردند و جای حریف خود را در جدول رده بندی این رقابت ها گرفتند.
جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس:
1-منچستر سیتی/8 بازی/18 امتیاز
2-آرسنال /8بازی/16 امتیاز(تفاضل گل 6 )
3-منچستر یونایتد/8 بازی/16 امتیاز(تفاضل گل 4)
منبع:
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: