bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴
شهردار گفت: برای آسفالت کوچه های خاکی بوشهر 400 میلیارد اعتبار نیاز است که تلاش می کنیم با تامین اعتبار لازم تا پایان سال جاری پرونده کوچه های خاکی این شهر بوشهر بسته شود.
بامداد24:
غلامعلی میگلی نژاد یکشنبه شب در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در برنامه ریزی های انجام شده با اولویت بندی سه منطقه شهر بنا شده آسفالت منطقه یک و بخشی از منطقه دو را پیمانکار و آسفالت کوچه های خاکی تنگک ها نیز از سوی واحد فنی و امانی شهردای صورت گیرد.

وی از آسفالت رایگان برخی کوچه ها خبر داد و اضافه کرد: محله های محروم شهر بوشهر از جمله 400 دستگاه که بیشترین تعداد کوچه های خاکی شهر بوشهر را دارد در اولویت آسفالت رایگان است.

شهردار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در هفته گذشته بدهی شهرداری به بانک ملی برای ساخت ترمینال مسافربری و میدان تره بار تسویه و سند مالکیت آن نیز آزاد شده است.

وی در باره احداث چرخ و فلک شهر بوشهر بیان کرد: قرارداد این چرخ و فلک 75 متری نهایی شده و و مقرر است تا عید نوروز آینده در پارک شغاب شهر بوشهر به بهره برداری برسد.
عبدالخالق برزگرزاده رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: اولویت بندی آسفالت رایگان کوچه ها در قرعه کشی با حضور شورایاران انجام خواهد تا در این زمینه شبهه ای ایجاد نشود.
منبع:
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: