bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۵ - ۱۴ مهر ۱۳۹۴
ترکیب عضله‌های ایران برای مسابقات جهانی مشخص شد،
تمام تیم ایران در آخرین دوره مسابقات آسیایی مدال کسب کردند و این برای اولین بار بود که یک تیم به این صورت مقام قهرمانی را کسب می‌کرد.
بامداد24/شهرام حیدری:
تیم ملی پروش اندام ایران که چهار قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد، در آخرین دوره مسابقات آسیایی با خلق یک رکورد بی‌نظیر قدرت خود را بیش از پیش به رخ حریفان خود کشید. تمام تیم ایران در آخرین دوره مسابقات آسیایی مدال کسب کردند و این برای اولین بار بود که یک تیم به این صورت مقام قهرمانی را کسب می‌کرد.

 همچنین در این رقابت‌ها نماینده دسته صد کیلوگرم تیم ملی، پوریا پایون ورزشکار دیلمی بود که طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا را به‌دست آورد.
تیم ملی پرورش اندام برای مسابقات جهانی آماده می‌شود؛ رقابت‌هایی که ایران در آن از بخت‌های قهرمانی است. در پایان دومین و آخرین مرحله جلسه بازبینی فنی، ترکیب نهایی تیم ملی پرورش اندام و بادی‌کلاسیک اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا مشخص شد.

آخرین مرحله جلسه بازبینی با حضور رئیس فدراسیون، اعضا کمیته فنی و مدیر تیم‌های ملی در محل آکادمی زیتون برگزار و در پایان ترکیب نهایی تیم ملی پرورش اندام و بادی‌کلاسیک اعزامی به رقابت‌های جهانی اسپانیا به این شرح معرفی شد.

اسامی ورزشکاران منتخب در بخش بادی‌کلاسیک به این صورت است: دسته قدی 168 سانتی متر: سید‌روح‌الله میرنورالهی، دسته قدی 171 سانتی‌متر: کمیته فنی انتخاورزشکاری انتخاب نکرد، دسته قدی 175 سانتی‌متر: وحید بادپی، محمد زیادی، دسته قدی 180 سانتی‌متر: مهدی رانی‌پور، علی شمس‌قمر و دسته 180+ سانتی‌متر: کیوان رضاپور.

اسامی ورزشکاران پرورش اندام: وزن 60 کیلو گرم: ورزشکاری توسط کمیته فنی کسی را انتخاب نکرد؛ وزن 65 کیلو گرم: ورزشکاری انتخاب نشد. وزن 70 کیلوگرم: امید سلیمانی، هادی محمد، وزن 75 کیلوگرم: فرهاد اسدنژاد، وزن 80 کیلوگرم: حسین کلاته، سجاد نیکنام، وزن 85 کیلوگرم: بابک اکبرنیا، وزن 90 کیلوگرم: هادی چوپان، خلیل اسدی، وزن 95 کیلوگرم: جعفر غفار‌نژاد، مبین رستمیان. وزن 100 کیلوگرم: پوریا پایون و وزن 100 +کیلوگرم: اسحاق قویدل، محسن صمدی.
همچنین قرار بود همزمان با رقابت‌های جهانی پرورش اندام و بادی‌کلاسیک، مسابقات فیزیک نیز برگزار شود که در آخرین برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، رقابت‌های فیزیک از فهرست مسابقات جهانی 2015 خارج شد.

مسابقات قهرمانی 2015 جهان در رشته‌های بادی کلاسیک و پرورش اندام اواسط آبان ماه در اسپانیا برگزار می‌شود.
کشورمان سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان بادی‌کلاسیک اسپانیا بر سکوی نخست ایستاد و ملی‌پوشان پرورش اندام کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان برزیل موفق به کسب نائب‌قهرمانی شدند.

همچنین در مورد تیم ملی پرورش اندام روز گذشته خبری در بعضی از خبرگزاری‌ها منتشر شد، به این شرح که «تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران با حضور درخشان در چهل و نهمین مسابقات آسیای بادی بیلدینگ و فیزیک شهر «تاشکند» پایتخت ازبکستان 5 مدال طلا، 3 مدال نقره، 4 مدال برنز و همچنین 4 مقام چهارم و 3 مقام پنجم را کسب کرد».
 بلا فاصله بعد از این خبر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حضور تیمی را به عنوان تیم ملی ایران در رقابت‌های تاشکند تکذیب کرد.

روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پروش اندام اعلام کرد: «درباره‌ مطرح شدن خبر قهرمانی تیم ملی پرورش اندام ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا اعلام می‌شود که چندی پیش تیمی از استان تهران خواستار اعزام به رقابت‌های تاشکند شد که این اعزام مورد موافقت شواری برون‌مرزی قرار نگرفت و تیمی که به‌عنوان قهرمان پرورش اندام ر‌قا‌بت‌های قهرمانی آسیا در تاشکند معرفی شده، تیم ملی پرورش اندام ایران نیست و به فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران مربوط نمی‌شود، ضمن این‌که مسابقات برگزار شده در تاشکند «ر‌قا‌بت‌های قهرمانی آسیا» نبوده و تنها یک تورنمنت بین‌المللی آزاد بوده که هر کشور و هر تیمی به‌صورت آزاد می‌توانسته در آن حضور پیدا کند».

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبدالله الوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
0
بوربا توقلب دبلم هستى
نام:
ایمیل:
* نظر: