bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۴
استان بوشهر همیشه در رشته‌های مختلف رزمی در کشور نام و نشانی داشته و با کسب مدال‌های مختلف در رشته‌هایی مانند ووشو، تکواندو و کاراته در سطح کشور و معرفی قهرمانان بین‌المللی توانایی‌های خود را به رخ کشیده است.
بامدادجنوب- شهرام حیدری:  همچنین این موفقیت‌ها نشان‌دهنده اقبال خوب بوشهری‌ها به سمت رشته‌های رزمی است و این نکته پتانسیل بوشهر را در این رشته‌ها نشان می‌دهد. در همین زمینه و در مجمع انتخاباتی هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی که دیروز با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، بهروزیان‌فرد خبر از آمادگی کامل استان بوشهر برای میزبانی مسابقات کشوری رشته‌های رزمی داد.

در این مجمع انتخاباتی هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان، شجاع قائدی با 11 رای اعضای مجمع، به‌عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه این مجمع و با اشاره به این‌که این هیات یکی از رشته‌های مدال‌آور استان در سطح کشور است، افزود: با توجه به این‌که مخاطب زیادی در این زمینه وجود دارد، نیاز است این رشته در تمامی شهرستان‌های استان فعال شود.
بهروزیان‌فرد افزود: یکی از تاکیدات اداره‌کل ورزش و جوانان در مجامع انتخاباتی این است که مجمع سالیانه هیات در طول سال با حضور روسای فدراسیون‌های مربوط برگزار و عملکرد برنامه‌های انجام شده، ارائه شود. وی تصریح کرد: استان این آمادگی را دارد که میزبان اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری در نیمه دوم سال باشد.

بهروزیان‌فرد خاطر نشان کرد: هیات کونگ‌فو باید کلاس‌های داوری و مربیگری برگزار کند تا از لحاظ علمی این رشته ارتقا یابد. وی با بیان این‌که با توجه به اعتبارات محدود اداره‌کل، هیات‌ها به‌دنبال جذب اسپانسر باشند، ادامه داد: تلاش برای جذب منابع مالی از طریق جذب اسپانسر و کمک گرفتن از فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی از محورهای اصلی در ارزیابی عملکرد این هیات است.
بهروزیان‌فرد گفت: در زمینه آموزشی بهره‌گیری از مربیان متخصص و با تجربه اهمیت زیادی دارد که مسوولان هیات کونگ‌فو استان بوشهر باید به آن توجه کافی داشته باشند.

برچسب ها: ورزش ، رزمی ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: