bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۴
لیگ برتر در ایستگاه هشتم؛
تیم فوتبال پدیده مشهد در روزی که مهدی رحمتی درخشش خیره کننده ای داشت یک امتیاز از استقلال، صدرنشین لیگ گرفت.
 از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر و از ساعت 15 عصر امروز تیم های پدیده و استقلال در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در این دیدار که قضاوت آن را سید علی برعهده دارد، مهدی خیری در دقیقه 3 روی اشتباه مدافع استقلال توپ را از فاصله 40 متری و با ضربه ای استثنایی از بالای سر مهدی رحمتی به گل اول پدیده تبدیل کرد.

خیری در ادامه بازی هم یک موقعیت تک به تک را مقابل رحمتی از دست داد. استقلال که برای جبران گل خورده یکپارچه حمله می کرد، در ضد حملات بسیار آسیب پذیر نشان داد و حتی یکبار یوسفی از درون محوطه جریمه توپ را به پاهای رحمتی کوبید. 

در ادامه استقلال با توپ های بلند به دنبال باز کردن دروازه پدیده بود که بازی کم اشتباه مدافعین پدیده اجازه گلزنی به مهاجمان استقلال را نداد تا بازی درگیرانه دو تیم در وقت اول با برتری میزبان مشهدی به پایان برسد.

در نیمه دوم هر دو تیم فوتبال هجومی را به نمایش گذاشتند و این بر زیبایی های این دیدار افزود. 

در این میان استقلال که برای جبران گل خورده تلاش می کرد در دقیقه 59 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال خسرو حیدری را حسین مرادمند مدافع تعویضیپدیده به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

دو تیم در دقایق باقی مانده فوتبال خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و صاحب موقعیت های خوبی نیز شدند اما نتوانستند دروازه ها را باز کنند. در این میان درخشش سید مهدی رحمتی که در نیمه نخست 3 موقعیت جدی و در نیمه دوم 2 شانس مسلم گلزنی را از بازیکنان میزبان گرفت، نقش بسزایی در کسب یک امتیاز استقلال از این دیدار داشت.

تیم فوتبال استقلال با این تساوی 17 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند تا در انتظار نتیجه دیدار سپاهان و سیاه جامگان بنشیند. تیم پدیده هم با این یک امتیاز خانگی با 10 امتیاز جایگاه نهم جدول را به خود اختصاص داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: