bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
روایت‌های مختلف از بازی دریانوردان و قوی سپید انزلی؛
یجه بازی ناتمام این تیم برابر قوی سپید انزلی که به‌دلیل رفتار هواداران تیم میزبان متوقف شد، از سوی کمیته انضباطی مشخص خواهد شد.
بامدادجنوب- شهرام حیدری: دیدار تیم‌های دریانوردان پارس جنوبی و قوی سپید انزلی در هفته پنجم لیگ فوتبال ساحلی به علت حواشی پیش‌آمده نیمه‌کاره تمام شد تا نتیجه این دیدار بعد از بررسی‌های کمیته انضباطی اعلام شود. بازی با نتیجه 3 به 3 در جریان بود که داور به‌علت حواشی به‌وجود آمده از سوی تماشاگران تیم میزبان، بازی را نیمه‌کاره خاتمه داد.

در همین زمینه، سرمربی و سرپرست تیم دریانوردان و سرپرست تیم انزلی در مورد این بازی صحبت‌هایی داشتند. عباس طبیب‌نژاد سرمربی دریانوردان در خصوص اتفاقات و حواشی دیدار تیم‌های دریانوردان پارس جنوبی و قوی سپید انزلی گفت: بازی در شرایط نامناسب جوی، باد، باران و سرما برگزار شد، در ابتدای بازی دو تیم هرکدام یک گل به ثمر رساندند اما از همان ابتدای بازی تماشاگران تیم میزبان بازی را به حاشیه بردند.

وی افزود: در همان وقت اول بازی در حالی‌که در حال هدایت تیم بودم و بدون دلیل مشخصی تماشاگران به بنده فحاشی کردند و حمله‌ور شدند که بازی متوقف شد و در این‌ بین علاوه بر بنده، معاون پشتیبانی نفت و سرپرست تیم هم مورد ضرب و شتم قرار گرفت و پس از دقایقی بازی از سر گرفته شد و در ادامه سرمربی تیم قوی سپید انزلی به‌دلیل اعتراض از بازی اخراج شد.
طبیب‌نژاد بیان کرد: در وقت دوم بازی گل‌های دیگری به ثمر رسید و با اعلام پنالتی به نفع تیم ما بازی به ‌تساوی 3 بر 3 رسید که اوج اتفاقات از همین‌ جا آغاز شد، اعتراض شدید سرمربی اخراج شده، فحاشی تماشاگران و پرتاب بطری به سمت داور، بازی را به مدت 25 دقیقه متوقف کرد و بازیکنان در باران و سرما در میدان منتظر ادامه بازی بودند که داور به‌علت شرایط نامناسب و نبود امنیت لازم بازی را متوقف و تعطیل اعلام کرد.

در همین زمینه، سرپرست تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی هم گفت: نتیجه بازی ناتمام این تیم برابر قوی سپید انزلی که به‌دلیل رفتار هواداران تیم میزبان متوقف شد، از سوی کمیته انضباطی مشخص خواهد شد.
حسین طبیب‌نژاد افزود: بازی‌های تیم دریانوردان برابر سپید‌رود رشت و قوی سپید انزلی به‌دلیل رفتار تماشاگران این دو تیم همیشه سخت و دشوار بوده است.

وی با بیان این‌که امنیت این بازی به نحو مطلوبی تامین نشد، گفت: پس از این‌که داور برای دریانوردان اعلام پنالتی کرد و تبدیل به گل سوم و مساوی شدن بازی شد، یکی از هواداران تیم حریف با پرتاب آب معدنی به سمت داور باعث شد تا وی بازی را نیمه‌تمام بگذارد.
طبیب‌نژاد بیان کرد: در این دیدار سرپرست و سرمربی تیم دریانوردان پارس جنوبی نیز مورد ضرب و شتم هواداران تیم قوی سپید انزلی قرار گرفتند که با وقوع چنین شرایطی، ادامه روند بازی غیرممکن شده بود.

همچنین در همین زمینه سرپرست تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی گفت: تیم حریف توان مقابله با ما را نداشت و بهترین ترفندشان ترک زمین مسابقه بود.
فرزاد بلوک‌باشی در خصوص اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی و پارس جنوبی بوشهر گفت: تاکنون تیمی نشده با نماینده بوشهر بازی کند و به مشکل نخورد. جدای از دو پنالتی که داور به سود آنها اعلام کرد، سوت‌هایی زد که به ضرر ما بود.

وی ادامه داد: تمام اتفاقات و حواشی که در بازی رخ داد، زیر سر طبیب‌نژاد سرمربی و سرپرست این تیم بود. یکی از مربیان بوشهری که اصلا نباید در کنار زمین حضور می‌داشت، با هواداران درگیری لفظی پیدا کرد و پس از این اتفاقات تیم را بیرون کشیدند اما پس از صحبت‌هایی که صورت گرفت، تیم به زمین بازگشت.
سرپرست تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی افزود: زمانی که بازی 3 بر 3 بود یکی از تماشاگرانی که نمی‌دانم بوشهری و یا انزلی‌چی بود، بطری آبی به سمت داور پرتاب کرد که به کمر او برخورد کرد. همین مساله باعث شد تا داور، بازی را نیمه‌تمام اعلام کند. در حالی که بارها دیده‌ایم اتفاقاتی بدتر از این در مسابقات رخ می‌دهد اما داور بازی را نیمه‌‌تمام اعلام نمی‌کند.
بلوک‌باشی یادآور شد: هنگامی که علت این مساله را از داور جویا شدیم، او اعلام کرد: تا مامور نباشد من بازی را ادامه نمی‌دهم. ناگهان دیدیم که تیم بوشهری به سمت رختکن می‌رود. آن هم به این دلیل که داور به آنها گفته بود، به علت سردی هوا راهی رختکن شوند. پس از آن دیدیم که بازیکنان بوشهری سوار اتوبوسشان شدند و گویا داور به آنها گفته بود که زمین مسابقه را ترک کنند، چرا‌که بازی ادامه پیدا نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: بوشهری‌ها به‌دنبال این مساله بودند و برای مقابله با ما این موضوع را بهترین ترفند می‌دانستند، چرا‌که توانایی مقابله با ما را نداشتند. داور هم تصمیم‌های درستی اتخاذ نمی‌کرد. من نمی‌دانم علت انتخاب چنین داورانی چیست؟ تاکنون برای ما یک داور بین‌المللی هم سوت نزده است. گویا داور مسابقه اصلا با ملی‌پوشان مشکل داشت. به هر ترتیب کمیته انضباطی حرف آخر را در مورد سرنوشت این بازی می‌زند و باید منتظر رای آن بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: