bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۱ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴
رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی بوشهر به دلیل دو غیبت غیرموجه، از لیگ برتر فوتبال کنار گذاشته شد.
محمد نجفی افزود: این تیم درهفته نخست برابر ملوان انزلی ودر هفته هشتم برابر شهرداری بم حاضر نشد و همین امر سبب کنار گذاشتن دلوار کشتی بوشهر از لیگ برتر شد. 

وی بیان کرد: درحالی که از طریق هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان بوشهر امکان پرداخت 30 درصد از قرارداد بازیکنان این تیم نیز فراهم بود ولی آنها با دلایلی غیرمنطقی درخواست 80 درصد قرارداد خود را داشتند و در نهایت خودسرانه اقدام به ترک اردوی این تیم کردند.
نجفی یادآورشد: به منظور تقویت این تیم علاوه بر تمهیدات مالی یک کادر فنی قوی بومی نیز برای آنها انتخاب شد ولی با بی تدبیری بازیکنان و ترک اردو، تیم دلوار کشتی بوشهر به دلیل دو غیبت از بازی ها کنار گذاشته شد.

وی افزود: با وجود اینکه مالکیت این تیم خصوصی بود ولی باز هم برای حفظ سهمیه لیگ برتری استان بوشهر از هیچ تلاشی دریغ نکردیم.
رئیس هیات فوتبال استان گفت: تیم دلوار کشتی و بازیکنان آن که به طور خودسرانه اقدام به ترک اردو کرده اند از سوی کمیته انضباطی با محرومیت هایی روبرو خواهند شد. 
برچسب ها: فوتبال ، بانوان ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: