bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۸۴
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
برای فراهم شدن زمینه اشتغال و خودکفایی اقتصادی مددجویان تنگستانی امسال تسهیلات لازم پرداخت می‌شود که خانواده‌های بی‌سرپرست در اولویت هستند.
فرماندار شهرستان تنگستان گفت: برای فراهم شدن زمینه اشتغال و خودکفایی اقتصادی مددجویان تنگستانی امسال تسهیلات لازم پرداخت می‌شود که خانواده‌های بی‌سرپرست در اولویت هستند.

 غلامرضا ترک‌زاده بعدازظهر امروز در نشست کمیته امور بانوان تنگستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان در ابعاد گوناگون جامعه و زندگی موثر و تاثیرگذار است که باید از فرصت  ماه مبارک برای خود سازی و تزکیه نفس بهره‌برداری شود. 

وی با بیان اینکه بانوان نقش بسیار مهمی در جامعه دارند گفت: بانوان با توجه به نقش مهمی که در خانواده‌ها ایفا می‌کنند با تربیت صحیح فرزندان و آگاه‌سازی آنان و معرفی الگوهای صحیح رفتاری،سبب می‌شوند تا فرزندان آینده روشنی داشته باشند.

فرماندار تنگستان با اشاره به نقش مهم و موثر بانوان در عرصه اجتماع بیان کرد: هویت زن، هویت جامعه است و در واقع ارزش گذاشتن به زن و کمالات او، ارزش نهادن به همه جامعه است.

ترک‌‌زاده با اشاره به فعالیت‌های زنان در جامعه و خانواده تاکید کرد: زنان همیشه پشتوانه نظام بوده و در تمامی میادین و عرصه‌های مهم در کشور فعال بود و هستند.

وی، با تاکید بر استفاده از ظرفیت بانوان در مشکلات جامعه تصریح کرد: هدف کمیته امور بانوان صرفا برگزاری جلسات نیست بلکه هدف استفاده از ظرفیت و توان بانوان در راستای حل مشکلات و معضلات این حوزه مهم است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: کمیته امور بانوان به عنوان بازوی اصلی هر خانواده در امر اشتغال باید کارگشا باشد و با خلاقیت، ابتکار، نوآوری و پشتکار هر کدام از اعضا می‌تواند سهمی را در ایجاد اشتغال ایفا کند.

ترک‌‌زاده اظهار داشت: کارگروه تخصصی بانوان شهرستان تنگستان در استان مقان برتر استانی از آن خود کرده که جا دارد از زحمات مشاور فرماندار و مسئول کمیته امور بانوان شهرستان قدردانی کنم.

وی افزود: بر اساس سیاست دولت تدبیر و امید با ارج گذاشتن به مقام بانوان از افکار خلاق و ظرفیت‌هایی استفاده می‌شود که برای جامعه مفید باشد.

فرماندار تنگستان با تاکید بر توجه به خودکفایی مددجویان افزود: تسهیلات که در اختیار کمیته امداد امام (ره) یا بهزیستی  بود مقررشد ابتدا در اختیار خانواده‌های بی سرپرست قرار گیرد تا از وضعیت خود کفایی برخوردار شوند.

ترک‌زاده افزود: برای فراهم شدن زمینه اشتغال و خودکفایی اقتصادی مددجویان تنگستانی امسال تسلهیلات لازم پرداخت می‌شود که خانواده‌های بی‌سرپرست در  اولویت هستند.
منبع:
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: