bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۹۱
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۱ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
فستیوال معرفی برترین های مدارس فوتبال استان بوشهر برگزارمی شود.
رییس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: برگزاری فستیوال استانی برای شناسایی استعدادهای ورزشکاران مدارس فوتبال این استان دردستور کار است که خروجی این برنامه انتخاب بازیکنان و مدارس فوتبال است که در سطح کشور بتوانند شرکت کنند.


محمد نجفی روز پنجشنبه افزود: این اقدام باعث می شود، نمایندگانی از استان بوشهر نیز درحوزه فستیوال در سطح ملی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: دراستان بوشهر 36 مدرسه فوتبال ایجاد شده که 17 مدرسه سهم شهرستان بوشهر و بقیه سهم دیگر شهرستان های استان است.

نجفی بیان کرد: ضروری است با تدبیر مدیریت استان، نمایندگان مجلس و فرمانداران شهرستانها زمینه استفاده ورزش از حمایت ظرفیت هایی نظیر شرکت های گاز، نفت، پتروشیمی و نیروگاه فراهم شود.

وی ادامه داد: امروز فوتبال استان بوشهر نیاز دارد تا با تلاش و همدلی همه اقشار و مسوولان این ورزش احیا و زنده شود.

نجفی با ارائه گزارشی از ورزش های حرفه ای در استان بوشهر گفت: فوتبال این استان برای برون رفت از وضعیت کنونی نیازبه توسعه مدارس آکادمی و تخصصی در این رشته ورزشی دارد.

رییس هیات فوتبال استان بوشهر اظهارکرد: یکی از راه های برون رفت فوتبال از مشکلات جذب بازیکن در باشگاه ها این است که بازیکنان مورد نیاز خود را از مدارس فوتبال بومی تامین کنند.

نجفی افزود: استان بوشهر این ظرفیت را دارد که از بازیکنان بومی نظیر طارمی و ماهینی و دیگران در سطح بازیکنان ملی استفاده کند.

وی در باره اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان گفت: پرداختن به مدارس فوتبال باعث پر کردن اوقات فراغت تابستانی آنها می شود.

رییس هیات فوتبال بوشهر اضافه کرد: این مدارس با نظارت کمیته استعدایابی و جوانان هیات فوتبال استان بوشهر و با کسب مجوز فعالیت از اداره ورزش و کمیسیون ماده پنج مشغول به فعالیت هستند و مدارسی که فاقد مجوز فعالیت باشند از فعالیت آنها جلوگیری می شود. 
منبع:
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: