bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۹۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۱ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت برای مددجویان در دشتستان خبر داد.
رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از راه‌اندازی 13 دوره تخصصی آموزشی تابستانه در دشتستان خبر داد.

 رمضان غلامی صبح امروز در نشست با مددجویان جوان و نوجوان دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد تاثیرگذار و مهم است و خدمات این نهاد به افراد مستضعف و مستمند ارائه می‌شود.



غلامی افزود: در راستای بهره‌مندی از برنامه‌های کانون تابستانه و ارائه فعالیت‌ها با محوریت حرفه آموزی و فرهنگی، این شهرستان با ورود جدی در این مقوله با تعامل همه جانبه با فنی و حرفه‌ای و صنایع دستی کلاس‌های خود را در مرکز شهرستان ( برازجان )، بخش‌های ارم و سعدآباد استقرار کرده و با تلاش گسترده در این فرآیند گام بر می‌دارد.

وی از راه‌اندازی 13 دوره تخصصی آموزشی تابستانه در دشتستان خبر داد و گفت: کلا‌سهای برپا شده توسط این مرکز شامل تابلو فرش، کلاس رباتیک، گل گریستال، نقاشی روی شیشه، کار با سنگ‌های قیمتی، کلاس ریاضی، کار با صنایع دریایی، طراحی و برنامه نویسی وب رایانه، کلاس‌های قرآن، نهج البلاغه و ورزش است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: گروه‌های هدف مشمول در این مرکز دانش‌آموزان دبیرستانی، دختران بازمانده از تحصیل و مادران سرپرست خانوار هستند.

غلامی یادآور شد: گروه‌های تحت آموزش در دو مقوله فنی حرفه‌ای و فرهنگی از فرصت اوقات فراغت استفاده خواهند کرد و جمع کثیری از مددجویان در این عرصه از خدمات بهره‌مند خواهند شد و هزینه‌های زیادی در این راستا صرف می‌شود.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: