bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: شرایط جوی این استان سه شنبه شب ناپایدار می شود.

پیام مساعدی افزود: از ساعت های پایانی امشب با نفوذ امواج ناپایداری جوی به استان ناپایداری در نیمه شمالی استان بوشهر افزایش می یابد.
وی بیان کرد: به دنبال این ناپایداری از فردا چهارشنبه بتدریج به میزان ابرها افزوده و برای مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود.
مساعدی یادآور شد: در این مدت به سبب وزش بادهای شدید از سمت جنوب شرقی، نیمه شمالی و مرکزی دریای خلیج فارس مواج می شود.
وی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری و در برخی از ساعت ها برای نواحی شمالی و مرکزی استان احتمال وقوع رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر گفت: در این مدت جهت وزش باد جنوب شرقی تا غربی و با سرعت 8 تا 28 کیلومتر در ساعت و از اواخر امروز در نیمه شمالی استان جهت وزش باد شمال شرقی تا جنوب شرقی و به سرعت 18 تا 46 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.
وی بیان کرد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا در خلیج فارس 30 تا 60 سانتی متر و از بامداد چهارشنبه در سواحل شمالی مرکزی ارتفاع موج به 90 تا 180 سانتی متر خواهد رسید. 
مساعدی یادآور شد: در 24 ساعت گذشته شهرهای عسلویه و جم به ترتیب با 32 و 11 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را داشتند.
وی افزود: در این مدت جزیره خارگ با 87 و عسلویه با 21 درصد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را تجربه کرد.
مساعدی گفت: هم اکنون دمای هوا در بوشهر 21 درجه سانتیگراد و میزان رطوبت 40 درصد است.
نام:
ایمیل:
* نظر: