bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۲ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
رئیس کمیته امداد جم از ارائه خدمات بهداشتی و غذایی به 142 خانوار مددجوی جم خبر داد.
رئیس کمیته امداد جم از ارائه خدمات بهداشتی و غذایی به 142 خانوار مددجوی جم خبر داد.

مسلم انیژپور پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های مددجوی شهرستان جم اظهار داشت: توجه به مشکلات مددجویان در تمام زمینه‌ها مورد تاکید است و به ویژه در حوزه سلامت و بهداشت بیش از گذشته اهتمام داریم.

رئیس کمیته امداد جم از حمایت کمیته امداد از کودکان شهرستان خبر داد و افزود: 142 کودک زیر 6 سال خانواده‌های زیر پوشش که مبتلاء به سوء تغذیه هستند از سبد غذایی و دیگر خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند شدند.

انیژپور تصریح کرد: در راستای جلوگیری از سوء تغذیه این کودکان 852 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری و مشارکت شبکه بهداشت شهرستان انجام می‌شود خاطر نشان کرد: در این طرح کودکان زیر 6 سال که منحنی رشد آنان به حد مطلوب نرسیده باشد توسط پایگاه‌های بهداشتی شناسایی و به کمیته امداد معرفی می‌شوند.

انیژپور بیان داشت: پس از تایید مشکل سوء تغذیه هر ماه مبلغ 600 هزار ریال برای  مشکل بیماری این کودکان از طرف کمیته امداد هزینه می‌شود که باید صرف مواد پروتئینی و تغذیه‌ای آنان شود.

رئیس کمیته امداد جم با بیان اینکه این کودکان به‌صورت مستمر مورد پالایش قرار می‌گیرند، یادآور شد: با ارزیابی منحنی رشد کودکان هر کودک که روند رشد آن به حد مطلوب رسیده باشد از چرخه حمایتی خارج شده و در مقابل فرد دیگری جایگزین می‌شود.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: