bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر؛
ایرانجوان بوشهر امروز به مصاف تیم آلومنیوم هرمزگان می‌رود. این تیم که برای باقی ماندن در لیگ دست دوم و صعود به مرحله بعد نیاز به برد دارد، کار سختی در برابر حریف هرمزگانی خود در پیش دارد.
بامدادجنوب- نعمت‌الله امین‌نژاد: ایرانجوان بوشهر امروز به مصاف تیم آلومنیوم هرمزگان می‌رود. این تیم که برای باقی ماندن در لیگ دست دوم و صعود به مرحله بعد نیاز به برد دارد، کار سختی در برابر حریف هرمزگانی خود در پیش دارد. برای بررسی وضعیت این تیم با سرمربی آن گفت‌وگو کردیم.
 سعید مفتخر در پاسخ به این سوال که بازی با تیم گل گهر را چطور ارزیابی کردید و چرا با نتیچه مساوی و تقسیم امتیازات در طول 90 دقیقه تمام شد؟ گفت: گل گهر سیرجان تیم خوبی بود و آنها از بازیکنان خوبی برخوردار بودند. ما برای رسیدن به گل‌، برنامه داشتیم که از ضعف دفاع‌های کناریشان استفاده کنیم و آنها را دور بزنیم و به هدف برسیم، تا حدودی هم در این موضوع موفق بودیم اما در ضربات نهایی دقت لازم را نداشتیم. البته باید متذکر شوم که در زمانهای زیادی از بازی، خط دفاعی گل گهر چند لایه و پر تراکم می‌شد. که این کار، برای جوان‌های ما یک مقدار مشکل ساز شده بود.

 سرمربی ایرانجوان در خصوص تعویض‌هایی‌که درنیمه دوم انجام داده بود، اظهار داشت: همه بچه‌ها تلاش کردند. اما باید بیش از این مایه بگذارند. من هنوز از بازیکنانم بازی‌های بهتری انتظار دارم، زیرا توان این کار را در وجود و جوهره آنها می‌بینم. بچه‌ها باید بدانند بازی کردن در لیگ دسته اول فوتبال ایران آرزوی خیلی‌ها است. تعدادی از بازیکنان لیگ برتری هم پشت خط لیگ دسته یک مانده‌اند. جوانان ما باید از این فرصت و موهبتی که نصیبشان شده نهایت بهره و استفاده را ببرند.

 وی در مورد وضعیت خط دفاعی تیم ایرانجوان هم گفت: قبل از بازی با گل گهر با مصدومیت یکی دو نفر از بازیکنان خط دفاعی مواجه شدیم که در نهایت مثل همیشه به جوان‌ها اعتماد کردم گمان کنم عملکرد بدی نداشتند. روز قبل این مسابقه به مصطفی احمدی گفتم می‌توانی درخط دفاعی بازی کنی که او جواب داد نه نمی‌توانم و این پاسخی بود که حال صداقت و جسارت است.

 نفر اول کادرفنی سرخ پوشان لیان درباره عملکرد امین مشایخ فوتبالیست با تکنیک ایرانجوان نیز این گونه گفت: امین مشایخ یکی از جمله استعدادهای ناب فوتبال بوشهر است که توانایی بازی در لیگ برتر را دارد. در سال‌های آتی بیشتر از او خواهید شنید. البته اگر خودش بخواهد. دیگر جوان‌های این خطه از ایران عزیز باید با تلاش بیشتر به جایگاه‌های بالاتری برسند و حق‌شان را از این فوتبال بگیرند. مفتخر در رابطه با قضاوت داور بازی با تیم گل گهر گفت: دوست ندارم در خصوص داوری صحبت کنم، اما خیلی شاهد این قضاوتی که داور چگونه عملکردی داشت بودند.

 ایشان در اواسط نیمه دوم می‌توانست برای انجام خطای شدیدی که بازیکن سیرجانی روی یار ما صورت داد او را اخراج کند. که متاسفانه این مهم که بحق هم بود صورت نپذیرفت. یا در اواخر مسابقه، کمک داور دوم این دیدار، مهاجم گل‌ گهر که در شرایط آفساید قرار داشت پرچم نزد و نزدیک بود برای تیم ما مشکل پیش بیاید. اگر آن توپ گل می‌شد چه کسی جوابگو بود. مفختر که چندی است با بیماری همسرش دست و پنجه نرم می‌کند در مورد سلامتی وی گفت: وضعیت همسرم با توجه به رسیدگی پزشکان بیمارستان شیراز رو بهبودی است. بی شک این موضوع بی‌تاثیر نبوده، من هم مثل انسان‌های دیگر، موارد و مشکلات خانوادگی و عاطفی بر روح و روانم تاثیر می‌گذارد.

 اما خدا می‌داند که برای موفقیت تیم فوتبال ایرانجوان کم نگذاشته‌ام. امیدوارم در این راه مهم و سخت، بتوانیم با کمک کادر فنی و بازیکنان تیم موفق عمل کنیم و در نهایت با پیروزی‌های بدست و کسب امتیازات لازم، دل هواداران و تماشاگران ایرانجوان و مردم بوشهر را شاد کنیم. او در مورد بازی با تیم آلومینیم هرمزگان گفت: این تیم در حال حاضر در ردیف شانزدهم جدول لیگ یک با سه برد، هفت تساوی و پنج باخت و با کسب 16 امتیازدر دو پله پایین تر از تیم ما قراردارد، این بازی هم درخانه حریف و با شاگردان عباس سرخاب که در دو فصل قبل در بوشهر با تیم کارگر بنه مربیگری می‌کردند داریم مفتخر در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه از این هرمزگانی شناخت دارید، هم گفت: البته ما شناخت کافی از این تیم داریم و می‌دانیم نقاط قوت و ضعف این تیم کجاست، با تمریناتی که انجام داده‌ایم برای این بازی که روز دوشنبه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس داریم، کاملا آماده هستیم و تمهیداتی که برای پیروزی و رویاروی با این تیم بوده درنظر گرفته‌ایم و امیدواریم که به‌ یاری خدا با یک بازی منطقی، حساب شده و تماشاگر پسندانه‌ای که انجام می‌دهیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم.

 سرمربی جوان تیم ایرانجوان بوشهر در مورد بازیکنان تیمش گفت:درحال حاضر ما برای بازی فردا سه بازیکن خوبمان در اختیار نداریم .امین مشایخ دیروزمدرتمرینات تیم مصدوم شد،محمدطارمی هم برای قالب بینی خود به تهران رفته است ودیگر بازیکن ما علی مومن زاده است که هرسه دچارمصدومیت هستند.بهرحال ما باید دراین بازی با تمام قوا روبروی تیم هرمزگانی بازی کنیم و نتیجه بگیریم . سرخاب: نمی‌شود پیش‌بینی کرد برای بررسی بهتر و بیشتر بازی دو تیم بوشهری و هرمزگانی با عباس سرخاب سرمربی تیم آلومینیم گفت‌وگویی داشتیم.

 وی در مورد دیدار با تیم ایرانجوان پاسخ داد؟ بازی را نمی‌شود پیش‌بینی کرد، منتهی ما به عنوان میزبان این دیدار هستیم و 70% شرایط بازی به نفع ما است، داشتن تماشاگر خودی، زمین بازی که در آن تمرین کرده‌ایم، شرایط آب هوایی اینجا همگی به سود ما است. سرخاب در پاسخ به این سوال که تیم ایرانجوان بوشهر را چگونه ارزیابی می‌کنید هم گفت: تیم ایرانجوان یک تیم ریشه‌دار و قدیمی است و دارای تماشاگر زیادی در بوشهر است و دارای کادر فنی خوب و مربی جوانی مثل سعید مفتخر است که سه سالی است در خدمت لیگ یک و همچنین در شمار دوستان بنده است، می‌باشد و کاملا از این تیم شناخت داریم. همچنین بازی‌های این تیم را در فصل گذشته از نزدیک را دیده‌ام و حتی فیلم‌های بازی این تیم را در اختیار داریم. به همین خاطر با یک ترکیب کاملا حمله‌ای و برای کسب سه امتیاز دیدار و بدلیل شرایطی که گفتم به میدان می‌رویم و تلاش می‌کنیم که اول، بازی خوبی را انجام دهیم و دوم نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم چرا که هر دو تیم اگر سه امتیاز بازی را دشت کنیم چند پله به بالای جدول گروه خودمان صعود می‌کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: