bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۵ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
تمامی دانش آموزان داوطلب دبستان دخترانه روستای فاریاب موفق به راهیابی به مدرسه نمونه دولتی دوره متوسطه اول شدند.
 مسوول نمایندگی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در بخش بوشکان گفت: تمامی دانش آموزان داوطلب دبستان دخترانه روستای فاریاب موفق به راهیابی به مدرسه نمونه دولتی دوره متوسطه اول شدند.

اردشیر صیادی افزود: 9 نفر داوطلب از 11 دانش آموز دبستان دخترانه حضرت معصومه (س) روستای فاریاب به مدرسه نمونه دولتی دوره متوسطه اول رضوان برازجان شهرستان دشتستان راه یافتند.

وی ادامه داد: از شهر کلمه نیز پنج نفر موفق به راهیابی مدرسه نمونه متوسطه اول شدند که از این تعداد سه دانش آموز پسر از مدرسه وحدت و دو نفر از مدرسه دخترانه نوید هستند.

صیادی تصریح کرد: شهر بوشکان نیز پنج نفر قبولی برای راهیابی به مدرسه نمونه دولتی دوره متوسطه اول داشته که از این تعداد سه دانش آموز پسر از دبستان ملاصدرا و دو دانش آموز دختر از دبستان غیردولتی حمایتی آوای بهار هستند.

مسوول نمایندگی آموزش و آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در بخش بوشکان افزود: از مجموع هشتاد نفر دانش آموز داوطلب بخش بوشکان 19 نفر موفق به راهیابی به مدرسه نمونه متوسطه اول شدند.

وی در ادامه یادآور شد: در سال تحصیلی جاری رویکرد برنامه ها نمایندگی آموزش و پرورش بخش بوشکان بیشتر بر کیفیت محوری بوده که تقریبا در این زمینه موفق عمل شد.

مسوول نمایندگی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در بخش بوشکان عنوان کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی بخش بوشکان کمبود زیرساخت های آموزشی کافی است.

صیادی با تاکید بر نوسازی مدارس تخریبی بخش بوشکان اضافه کرد: مدرسه متوسطه اول پسرانه 15 خرداد روستای طلحه و دبستان چند پایه یاسر روستای امامزاده با وجود تخریبی اعلام شدن توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر هنوز مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: دبیرستان صاحب شهر کلمه نیز مراحل احداث آن رو به اتمام است که امیدواریم با بهره برداری از آن تا ابتدای سال تحصیلی جدید بخشی از مشکل کمبود فضای آموزشی بخش بوشکان را برطرف کند.
منبع:
ایرنا
برچسب ها: بوشهر ، دشتستان
نام:
ایمیل:
* نظر: