bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۵ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴
گزارش بامداد جنوب از صدرنشینی در گروه خود؛
شاهین شهرداری در حالی روز گذشته در برابر حریف خراسانی خود به‌پیروزی رسید که با کسب سه امتیاز این بازی و همچنین اختلاف گل بهتر توانست جایگاهش را در جدول به شکل بسیار مطلوب‌تری تقویت کند.
بامداد جنوب-  نعمت‌الله امین‌نژاد: هفته نهم مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته دوم کشور روز گذشته با برگزاری چند بازی در مناطق مختلف کشور آغاز شد و پرسپولیس گناوه مقابل مهمانش شهرداری بندرعباس با نتیجه بدون گل متوقف شد و شاهین شهرداری بوشهر با نتیجه 4 بر یک پیام وحدت کاشمر را شکست داد.

شاهین شهرداری در حالی روز گذشته در برابر حریف خراسانی خود به‌پیروزی رسید که با کسب سه امتیاز این بازی و همچنین اختلاف گل بهتر توانست جایگاهش را در جدول به شکل بسیار مطلوب‌تری تقویت کند. 
شرح بازی به این ترتیب است: 
گل‌های شاهین شهرداری بوشهر، پژمان مالکی (دقایق 7 ، 27 و 3+90)، و مصطفی بیات (دقیقه20) به ثمر رساندند. گل تیم پیام وحدت کاشمر را هم آرش همایونی (دقیقه 48) وارد دروازه شاهین کرد.
ترکیب اصلی شاهین: حمید لطف‌اله‌نژاد، سعید نوروزی، جواد قائدی‌فرد، سعید مرادی، محسن قائدپوری، جعفر احمدحسینی، محمد برهی (حسین تولابی از دقیقه 69)، مسلم محمودی (دقیقه 90 ستار رضایی)، پژمان مالکی، افشین محمدی (از دقیقه 85 علی رفعت بوشهری) و مصطفی بیات.
سرمربي: علی اصغر کامیاب
نیمه اول: 

سفید پوشان بوشهری بازی را توفانی آغاز کردند و این تیم بوشهری بود که با بازی هماهنگ همه بازیکنانش عرصه را بر حریف کاشمری تنگ کرد و فرصت‌های خوبی برای گلزنی به دست آورد. 
بازی منطقی و بی‌نقص دروازه‌بان و خط دفاع تا میدان‌داری جعفر احمد حسینی و مسلم محمودی در میانه میدان و پاس‌های خوب محمد برهی وحرکات تکنیکی مالکی و محمدی و دوندگی‌های بیات روزی به یاد ماندنی را برای شاهینی‌ها رقم زد.

بازیکنان شاهین شهرداری که از ابتدای نیمه اول سراسر حمله بودند، خیلی زود با شوت زیبای پژمان مالکی از پشت محوطه جریمه و در دقیقه 7 به گل رسیدند، روند حملات شاگردان کامیاب ادامه یافت تا اینکه در دقیقه 20 شوت محمد بریهی با دفع ناقص دروازه‌بان حریف همراه شد تا مصطفی بیات مهاجم بلند قامت شاهین با دریبل سنگربان پیام وحدت برای دومین بار دروازه تیم میزبان را باز کند.

در ادامه و در روند بازی، تغییرات تاکتیکی تیم کاشمری چاره‌ساز نبود و پژمان مالکی بار دیگر با پاس زیبای محمد بریهی و با فرار از عمق دفاع حریف در دقیقه 27 سومین گل بوشهری‌ها را به تور دروازه حریف چسباند.
بعد از این گل، فشار تیم پیام وحدت بیشتر شد، آنها سعی داشتند با نفوذ از کنارها وکارهای تاکتیک پرتاب اوت بلند خود را به دروازه شاهین شهرداری نزدیک کنند که دفاع هوشمندانه شاگردان کامیاب نقشه‌های حریف را ناکام گذاشت.
کادر فنی شاهین شهرداری در برابر فشارها تیم حریف، با تغییر کارهای تاکتیکی که موثر داد تا جایی که بعد از گل سوم و در ضد حملات سه بار شاهینی‌ها تا آستانه گلزنی نیز پیش رفتند.

نیمه دوم:
بازی با فشار تیم پیام وحدت آغاز شد و خیلی زود از روی یک ارسال و ضربه سر به گل رسیدند، تا قافیه را بر شاهینی‌ها تنگ کنند، بازی مستقیم و ارسال‌های بلند در دستور کار تیم پیام قرار داشت اما در این میان دفاع منطقی تیم بوشهری اجازه کار را به آنان نداد.
در ادامه بازی به خشونت کشید و سوت‌های داور به نفع تیم میزبان می‌چربید. اصرار بازی هوایی همچنان در دستور کار میزبان قرار داشت و تیم شاهین شهرداری هم با تغییر تاکتیک و اتخاذ سیستم 1-3-2-4 سعی در حفظ نتیجه و اجرای تاکتیک ضد حمله داشت.

این روند بازی تا دقایق پایانی بازی ادامه داشت تا این که، یک ارسال بلند از خط دفاعی شاهین با ضد حمله‌ای خطرناک برای شاگردان اصغر کامیاب همراه شد که باز هم پژمان مالکی در روزی پر فروغ در مصافی تک به تک برای چهارمین بار دروازه کاشمری ها را باز کرده و هت تریکی ارزشمند را از خود به جا بگذارد.
اتفاق ویژه: خط حمله شاهین پس از دو بازی کم‌فروغ و بدون گل آتش‌بازی راه انداخت و با زدن چهار گل جبران مافات کرد. تیم شاهین در کاشمر توانست جشنواره گل را برپا کند و با این پیروزی و کسب سه امتیاز بازی و درمجموع 18 امتیازبدستآورده مجددا صدرنشین شد.

نکته: اعتماد به مدیریت باشگاه شاهین شهرداری به اصغر کامیاب و دیگر اعضای کادر فنی می‌تواند زمینه شکوفایی هر چه بیشتر فوتبال این دیار باشد. در این دیدار آنچه در کنار تلاش و شایستگی تمامی بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر مشهود بود، درایت و تجربه بالای سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی با تجربه تیم بود.شاهین شهرداری بوشهر با این نتیجه 18 امتیازی و صدرنشین شد.
در برابر شاهین کم‌آوردیم
پس از پایان بازی روز گذشته، در گفت‌وگویی تلفنی با سرمربی تیم فوتبال پیام مشهد، نظرات او را در خصوص بازی روز گذشته با شاهین بوشهر جویا شدیم که مجید حسینی‌پور در این خصوص گفت: شناخت زیادی از تیم شاهین نداشتیم، ولی می‌دانستیم این تیم از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی شهر بوشهر است و جزوه تیم‌های بالای جدول گروه است. ما یکی، دو فیلم از بازی‌های این تیم را دیده بودیم. منتهی در این بازی متفاوت بود و یکپارچه حمله شده بود و انگاری که در زمین خودش بازی می‌کرد و ما گلی را که زدیم بر اثر اتفاق بود. درعوض با تکتیک چهار گل را وارد دروازه تیم ما کرد.
حسینی‌پور افزود: شاهین تیمی است که خوب فوتبال بازی می‌کند و تیم ما برابر این تیم کم آورد و چهار گل وارد دروازه ما شد، که برای ما و تیم غیرمنتظره بود که در خانه خودمان آن هم به تعداد چهارگل، دریافت کنیم.
سرمربی تیم کاشمر اضافه کرد: ما می‌خواستیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم، که بازیکنان تیم شاهین به ما مجال بازی کردن ندادند و انگاری که آنان میزبان بودند نه میهمان. به هرحال من این پیروزی ارزشمند را به تیم و کادر فنی شاهین تبریک می‌گویم.

حسینی‌پور همچنین در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش هم اظهار داشت: ما در این بازی، مجید خمیسی را بدلیل محرومیت در اختیار نداشتیم و همچنین دو بازیکن خوب‌مان بنام‌های اشکان صالحی و محمدرضا نظری را هم بدلیل مصدومیت، نمی‌توانستیم در اختیار داشته باشیم. که روند بازی تیم ما را به هم زده بود چون که بازیکنان جانشین خوب بازی نکردند و جواب ندادند و نشان دادند که در ترکیب تیم اصلی زیاد هم آسان نیست.
حسینی‌پور در خصوص شرایط خط حمله تیمش هم گفت: کلا شرایط تیم ما دیروز طور دیگری بود که انگاری پای آنان به گل زدن بسته بودند و دروازه تیم شاهین بوشهر را کج می‌دیدند.
سرمربی تیم کاشمر همچنین در خصوص ضعف خط دفاعی تیمش هم گفت: تیم ما در بازی دیروز چیزی نداشت و سخت مورد اذیت و آزار مهاجمان تیم شاهین قرارگرفت و پژمان مالکی این بازیکن جوان تیم شاهین،باتوپ هرکاری خواست سر تیم ما آورد. و توانست در پی ضد حملات و کارهای تاکتیکی تیمی شاهین، سه گل از چهارگل های تیمش را وارد دروازه ما بکنند، که برای خط دفاعی ما سخت و روز سختی بود. البته در خط دفاعی تیم ما جوان هستند و کم تجربه، منتهی خط حمله و دفاع شاهین هم پرتجربه و عملکرد خوبی در این بازی به نمایش گذاشتند.

حسینی پور در پایان در خصوص شرایط مالی تیمش هم گفت:از روزی که تیم ما به کاشمر آمده و با توجه به بضاعت کمی که در این شهر است،مسوولین در حد توانشان خرج کرده‌اند و چیزی کم نگذاشته‌اند و همان طوری که می‌دانید، ما تمام سفرهای‌مان با پرواز انجام می‌شود و در مجموع چیزی برای بچه ها کم نگذاشته ایم و مشکل مالی در کلا گریبان گیر تمام تیم‌های کشورمان است و چیز جدیدی هم نیست.ولی امیدواریم که این مشکلات هم حل بشود.


لازم به یادآوری است که دیدار تیم‌های فولاد اهواز و سپیدرود رشت با تساوی بدون گل پایان یافت تا سپیدرود با 17 و فولاد اهواز با 16 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول قرار بگیرند.
نتایج کامل گروه چهار لیگ دسته2:
پیام وحدت کاشمر 1 شاهین شهرداری بوشهر 4؛ فولاد اهواز 0 سپیدرود رشت 0؛ توسعه کیش 3 صنعت ساری0؛ رهپویان رضوانشهر 2 الوند همدان 0؛ شهرداری ارومیه 0 خلخال دشت اردبیل 2.

نام:
ایمیل:
* نظر: