bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۷ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴
لیگ برتر فوتبال؛
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری که موقعیت های گل زیادی را از دست داد، به تساوی یک بر یک مقابل نفت تهران دست یافت.
تیم های فوتبال نفت و پرسپولیس از ساعت 15 امروز (دوشنبه) در ادامه رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که با قضاوت محمدرضا اکبریان و کمک های رضا سخندان و حسن ظهیری و حضور نزدیک به 10 هزار تماشاگر برگزار شد، میلاد کمندانی در دقیقه 40 برای پرسپولیس و محمد دانشگر در دقیقه 72 برای نفت گلزنی کردند.
پیام صادقیان، محمد دانشگر، ایمان مبعلی و ارسلان مطهری از نفت و احمد نوراللهی، محسن مسلمان، علی علیپور، مهدی طارمی و محمد انصاری از پرسپولیس در این مسابقه کارت زرد گرفتند.

علیرضا منصوریان سرمربی نفت در این مسابقه تیم خود را با ترکیب علیرضا بیرانوند، حمید بوحمدان، پیام صادقیان (از دقیقه 72 آرش رضاوند)، وحید امیری، محمد دانشگر، مهدی شیری، آلویز نانگ، سیامک کوروشی، ایمان مبعلی، سعید لطفی (از دقیقه 48 برای عباس بوعذار و از دقیقه 82 ارسلان مطهری) و مهدی علیاری روانه میدان کرد.
پرسپولیس نیز با هدایت برانکو ایوانکوویچ و ترکیب سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، محمد انصاری، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، میلاد کمندانی (از دقیقه 75 بابک حاتمی)، محسن مسلمان (از دقیقه 80 جری بنگستون)، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و علی علیپور بازی کرد.
سرخپوشان در این مسابقه نیز مانند دیگر دیدارهای این فصل نمایشی هجومی ارائه دادند و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کردند اما این موقعیت های پی در پی، تا دقیقه 40 با بی دقتی مهاجمین پرسپولیس از دست رفت.

سرانجام در دقیقه 40 میلاد کمندانی تک گل نیمه نخست را برای شاگردان برانکو به ثمر رساند. در این دقیقه، فرشاد احمدزاده از گوشه محوطه جریمه با پاس رو به عقب، کمندانی را در موقعیت گل قرار داد که این بازیکن نیز با یک شوت محکم دروازه بیرانوند را باز کرد.
نفت کمتر از دو دقیقه بعد می توانست به این گل پاسخ بدهد اما ضربه پیام صادقیان پس از برخورد با مدافعین پرسپولیس به دیرک دروازه این تیم برخورد کرد تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان برسد.
با آغاز نیمه دوم بازهم توپ و میدان در اختیار پرسپولیسی ها بود بازیکنان نفت بیشتر به ضد حمله دلخوش کرده بودند.

در حالی که سرخپوشان مانند نیمه اول موقعیت های زیادی را خراب کردند، در دقیقه 59 نفت یک بار دیگر تا آستانه به تساوی کشیدن نتیجه پیش رفت. در این دقیقه مهدی علیاری از جناح چپ توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که این توپ را آلویز نانگ با ضربه سری محکم به دیرک افقی دروازه سوشا مکانی کوبید.
در دقیقه 70 مهدی طارمی در محوطه جریمه به وسیله مدافع نفت سرنگون شد که داور این صحنه را پنالتی گرفت. خود طارمی پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت اما علیرضا بیرانوند ضربه او را به کرنر فرستاد.

دو دقیقه پس از این ضربه پنالتی، نفت سرانجام کار را به تساوی کشاند. محمد دانشگر در دقیقه 72 و در شلوغی محوطه جریمه پس از یک پرتاب اوت، دروازه پرسپولیس را باز کرد.
در دقیقه 85 یک موقعیت ایده آل برای پرسپولیسی ها ایجاد شد تا سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کنند اما علی علیپور در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف، بی جهت توپ را نگه داشت و سپس ضربه خود را زد که توپ با برخورد به مدافع نفت که از تعلل مهاجم پرسپولیس برای رسیدن به محوطه جریمه استفاده کرده بود، به بیرون از میدان رفت.
با این نتیجه و پیش از پایان دیگر دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر، پرسپولیس با 19 امتیاز در رده هشتم و نفت با 13 امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماندند.
نام:
ایمیل:
* نظر: