bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
کارلتو معتقد است حرفه ای بودن رونالدو هدایت او را آسان کرده است.
گفته می شود که رابطه رونالدو با سرمربی جدید مادریدی ها خوب نیست  و آنچلوتی در واکنش به این شایعه گفته زمانی که در مادرید بوده کار آسانی برای مربی گری رونالدو داشته چون او بازیکن فوق العاده حرفه ای ای است.

 او در گفتگویی با ایندیپندنت گفته: مالک یا رئیس کسی است که باشگاه را کنترل می کند و کار مربی این است که او را خوشحال کند. اما برای یک مربی کلید موفقیت در رابطه با بازیکنان است. باشگاه های مهم و بازیکنان مهم زمانی موفق می شوند که محیط مناسب باشد. بازیکنان باید از کارشان لذت ببرند و این امکان را داشته باشند که از استعدادشان استفاده کنند. این نظر من است.

 من با بعضیاز مهم ترین بازیکنان دنیا مثل زلاتان، رونالدو، کاکا و زیدان کار کردم. اما کار کردن با بهترین ها آسان است چون آن ها خیلی حرفه ای هستند. روحیه برنده بودن، حرفه ای بودن، کمک به مربی در آن فوق العاده است. البته گاهی عصبانی هم می شدم، اما معمولا در ارتباط با بازیکنان من آرام هستم. دوست دارم با آن ها صحبت کنم و رابطه ام با آن ها خوب باشد. نه این که با گفتن این ها ادعا کنم من در کارم قوی هستم، اما سبک من این است و به خاطر آن احساس خوبی دارم. 

نام:
ایمیل:
* نظر: