bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۷ - ۰۶ دی ۱۳۹۴
با استعفای علی عالی‌نژاد؛
با بي‌توجهي‌هاي صورت گرفته و كنار رفتن عالي‌نژاد مشخص نيست چه عواقبي در انتظار كارگر بنه گز خواهد بود!

بامدادجنوب-صادق محمدی: چند روز پیش بود که گزارشی از صحبت‌های مدیرعامل باشگاه خوب و سربلند روستایی کشور کار کردیم، گزارشی که در آن علی عالی‌نژاد درددل‌های خود را به‌صراحت گفته بود. او در همان مصاحبه تهدید کرده بود که اگر به دادش نرسند، دیگر نمی‌تواند هزینه‌های سرسام‌آور تیم‌داری را بدهد. 

این در حالی است که به‌نظر می‌رسد تيم فوتبال كارگر بنه‌گز در آستانه انحلال قرار گرفت. مرد اول اين باشگاه روستايي كه سال‌هاست تيمداري مي‌كند و در سطوح مختلف حضور داشته اكنون به دليل استرس‌هاي ناشي فوتبال و بدهي‌هاي باشگاه كارگر به صورت جدي قصد كناره‌گيري و رها كردن فوتبال را دارد. با بي‌توجهي‌هاي صورت گرفته و كنار رفتن عالي‌نژاد مشخص نيست چه عواقبي در انتظار كارگر بنه گز خواهد بود!

این در حالی است که این تیم نه هزینه زیادی دارد و نه آنکه بازیکنان چندصدمیلیون‌تومانی، به‌عبارت دیگر با هزینه یک بازیکن لیگ برتری می‌توان تیم روستایی کارگر بنه‌گز را اداره کرد و هزاران جوان مشتاق فوتبال این روستا و روستاهای اطراف آن را شادمان کرد. با این وجود همه شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که عالی‌نژاد دیگر نمی‌کشد و فشار مالی و فشار زندگی او را از همه چیز دل‌زده کرده است. بامداد جنوب متن استعفای این خیر ورزش را منتشر می‌کند و امیدواریم که پول 200 متر از آن یک کیلومتر جاده‌ای که قرار بود ساخته شود و ساخته نشد تا هزینه فرهنگی شود، به این باشگاه داده شود.

متن استعفای علی عالی‌نژاد به این شرح است؛
هیات مدیره محترم باشگاه کارگر بنه گز
با سلام و احترام
بی‌شک خدمتگذاری به جوانان استان، شهر و محله خود یکی از توفیقاتی می‌باشد که خداوند به بندگان خود اعطا می‌فرماید. خداوند را شاکرم که از بدو جوانی تاکنون در عرصه‌ای فعالیت نموده‌ام که دغدغه جامعه اسلامی بوده است. عرصه‌ای که توانست راه را برای شکوفایی مسائل تربیتی و اخلاقی جوانان بگشاید. با کمک ایزد منان توانستیم یک تیم روستایی را بعد از چندین سال فعالیت طاقت‌فرسا به‌سطحی برسانیم که در کشور پهناور ایران اسلامی و حتی دنیا شناخته شود و مورد تکریم قرار گیرد و خداوند را می‌ستایم که در این مدت 23سال مسوولیت خود در این امر از هیچ کوششی دریغ ننمودم و در این راه بالاترین هدیه خداوند که همانا جوانی و سلامتی بوده است در این امر فدا کردم. اما در حال حاضر به‌دستور و تشخیص پزشکان علی‌رغم میل باطنی می‌بایست از استرس‌های فوتبال دور بوده و به درمان و معالجه بیماری خود بپردازم با قلبی آکنده از درد و پر از عشق به فوتبال استان بوشهر، شهرستان تنگستان و روستای بنه‌گز استعفای خود را به عنوان مدیر عامل اعلام می‌دارم. در پایان از همکاری همه عزیزان در باشگاه کارگر، اداره کل ورزش و جوانان، هیات محترم فوتبال، تمامی مسوولین استان و اصحاب رسانه و همچنین هوداران این باشگاه تشکر و قدردانی می‌نمایم و از از خداوند تبارک و تعالی همواره خواستار عزت و سربلندی ورزش استان علی‌الخصوص باشگاه کارگر بنه گز می‌باشم.

واکنش‌ها به استعفای عالی‌نژاد
خبر استعفا و كناره‌گيري علي عالي‌نژاد مدير‌عامل و همه‌كاره باشگاه كارگر بنه‌گز داغ‌ترين خبر روز گذشته بود، خبری که با توجه به شرایط نه‌چندان مناسب ورزش در استان، باید دید چه تبعاتی خواهد داشت. هر چند تا زمان تنظیم این گزارش صدایی از هیچ یک از مسوولان ورزشی استان حتی در اندازه یک هم‌دردی در نیامد، اما در روستای بنه‌گز، خیلی‌ها به‌ حرف آمدند. 
به گزارش فوتبال بوشهر در پي اعلام رسمي  خبر استعفا شرايط براي اين تيم روستايي استان وخيم‌تر شد تا جايي كه شايد بازي آنها برگزار نشود. از سوی دیگر اینکه بازيكنان جوان اين تيم و سرمربي آنها چه شرايطي دارند و آينده برايشان چگونه رقم خواهد خورد مشخص نيست!
 اصغر اكبري سرمربي شيرازي كارگر بنه‌گز در اين باره گفت: مانده‌ام چه بگويم و اصلا چكار كنم؟! اين بنده خدا عالي‌نژاد با عشق تيم‌داري مي‌كرد اما بلايي به سر او آمده كه سلامتي‌اش هم به‌خطر افتاده است. به دليل استرس‌هاي ناشي از تيم‌داري بيماري قند او به‌شدت اوج گرفته و مشخص نيست چه آينده‌اي در انتظار باشگاه كارگر بنه گز خواهد بود! بچه‌ها دلسرد شده‌اند، جوانان ما كه در تعطيلات نيم فصل به‌خوبي تمرين كرده بودند و من را به آينده اميدوار، حالا در سراشيبي استرس، بود و نبود تيم قرار گرفته‌اند.
 
سرمربي كاگر بنه گز ادامه داد: چرا در استان شما بوشهر اينگونه است؟ يك نفر زندگي خود را بدون چشم‌داشت وقف فوتبال كرده بعد با اين وضعيت ناراحت كننده او را فراري مي‌دهند! هيچ جا اينگونه نيست، آدم ناراحت مي‌شود بازيكنان ما با كمترين پول اما به‌شوق درخشش در فوتبال ايران تمرين مي‌كنند تا روزي به آرزوهايشان برسند اما دو روز است شرايط تيم ما از مرحله بحران هم رد شده و بعيد مي‌دانم با اين شرايط در بازي بعدي پول سفر تا شهرستان جم را هم داشته باشيم. 
به هر حال آنچه مشخص است، این تیم که به‌صورت ریشه‌ای شکل گرفته بود و می‌توانست در نوع خود الگویی مناسب برای تیم‌داری و ورزش باشد مانند دیگر مسائل موجود در استان بوشهر، در طول دو سال گذشته رو به نابودی گذاشته، در حال نابود شدن است و همه فقط تماشا می‌کنند.    

نام:
ایمیل:
* نظر: