bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۹ - ۱۴ دی ۱۳۹۴
دو نشریه ورزشی معتبر اسپانیا از تصمیم رئیس باشگاه رئال‌مادرید برای برکنار کردن سرمربی کهکشانی‌ها و انتصاب ستاره پیشین تیم ملی فرانسه به عنوان جانشین او خبر دادند.
 پایگاه‌های اینترنتی نشریات مارکا و آس اسپانیا اعلام کردند فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید دستور تشکیل جلسه‌ای اضطراری را با حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه داده است که موضوع آن تصمیم‌گیری درباره آینده کاری رافائل بنیتس به عنوان سرمربی کهکشانی‌ها است.

در این دو نشریه عنوان شده که بنیتس بعد از تساوی 2 بر 2 شب گذشته (یکشنبه) تیمش در خانه والنسیا و فاصله گرفتن از صدر جدول، امشب از سرمربیگری کهکشانی‌ها برکنار می‌شود و جای خود را به زین‌الدین زیدانی می‌دهد که در حال حاضر سرمربیگری تیم رئال‌‌مادرید کاستیا را در دسته سوم اسپانیا برعهده دارد.

از ابتدای فصل و به خصوص پس از شکست سنگین رئال‌مادرید در خانه برابر بارسلونا، شائبه برکناری بنیتس به دلیل نارضایتی هواداران و اعضای هیئت مدیره باشگاه از تاکتیک‌ها و نتایج تیم او وجود داشت و اکنون طبق ادعای دو نشریه ورزشی معتبر چاپ مادرید، سرمربی پیشین لیورپول در آستانه برکناری از سمت خود قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: