bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۴
ناکامی دیگر برای فوتبال بوشهر؛
تیم شاهین شهرداری بوشهر در رضوانشهر گیلان متحمل شکست سنگین4 بر 2 شد. شاهین ولی با این شکست همچنان صدر نشین باقی ماند.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: از هفته سیزدهم لیگ دسته دوم کشور، در گروه چهارم این رقابتها، تیم شاهین شهرداری بوشهر در رضوانشهر گیلان متحمل شکست سنگین4 بر 2 شد. شاهین ولی با این شکست همچنان صدر نشین باقی ماند. این تیم هفته گذشته نیز از تیم سپیدرود رشت شکست خورده بود و به نظر می‌رسد هنوز نتوانسته است اعتماد به‌نفس کامل خود را به‌دست آورد.
قضاوت این دیدار بر عهده مجتبی محمدی به کمک‌ افشین امیرآبادی محمدرضا محمدیان بود.

سرمربی شاهین شهرداری در گفت‌و‌گو با بامداد جنوب در رابطه با باخت شاهین در مقابل رهپویان رضوانشهر گفت: در ابتدا به تیم رهپویان تبریک میگویم که با ارائه یک بازی خوب و برتر توانستد 3 امتیاز بازی را به‌دست آوردد. با توجه به این‌که به بچه‌های تیم تاکید کرده بودم که تیم مقابل از نظر میانگین قد از ما بلندتر هستند و روی توپ‌های هوایی و جمع توپ‌های برگشتی در محوطه جریمه برنامه‌ریزی کرده‌اند و روی همین موارد موقعیت‌سازی خواهند کرد ولی بازیکنان ما نتوانستند در محوطه جریمه به خوبی یارگیری کنند و دچار اشتباهات متعدد شدند.

اصغر کامیاب با بیان این‌که وقتی ما در دقیقه 11 توانستیم کم‌کم بازی را به دست بگیرم، داور به اشتباه یک پنالتی به سود حریف گرفت که با این اشتباه شیرازه تیم‌ ما به‌هم ریخت و در نتیجه بازی تاثیر داشت، افزود: البته من مسولیت شکست را قبول می‌کنم و امیدواریم که در بازی‌های باقی‌مانده بتوانیم این شکست را فراموش کنیم
جبران کنیم. 
وی در رابطه با توقف تیم سپیدرود و فولاد، گفت: البته شانس با ما یار بود که تیم‌های مدعی دیگر گروه نتوانستند امتیاز کامل را از حریف خود بگیرند و جایگاه ما فعلا در صدر تثبیت شده است. ولی خطر را از جانب این تیم‌ها احساس می‌کنیم.
کامیاب در رابطه با وضعیت تیم در این بازی گفت: از وضعیت بازی اصلا راضی نیستم و بازیکنان تیم نتوانستند برنامه‌هایی که به آنها گفته بودیم در زمین پیاده کنند. البته گل‌آلود و نا‌مناسب بودن زمین بازی هم در روند بازی بی‌تاثیر نبود و بازیکنان ما نتوانستند در زمین خود را کنترل کنند و در گردش توپ مشکل داشتند. طی هفته جاری در روند آماده‌سازی تیم برای بازی بعدی سعی می‌کنیم و بازیکنان تیم را به فرم خوب خود برگردانیم تا بتوانیم در بازی بعد که در خانه است، امتیاز کامل بگیریم. 

سرمربی شاهین شهرداری در رابطه با بهترین بازیکن شاهین در این دیدار گفت: از همه بازیکنان ناراضی هستم. متاسفانه بازیکنان در یارگیری مشکل داشتند و با وجود این‌که نفر به نفر مشخص کرده بودیم که هر کدام از بازیکنان چه کسی را بگیرند ولی آنها غافل شدند و دو گل را در اثر همین بی‌دقتی بچه‌ها خوردیم.
کامیاب در پایان گفت: ما به بازی‌های پیش‌ رو نگاه می‌کنیم و سعی می‌کنیم تمام امتیازهای لازم را از این بازی‌ها به‌دست آوریم و در نهایت به لیگ یک صعود کنیم.
لازم به ذکر است که در این دیدار مسلم محمدی به جای حسن آتشین، علی رفعت به‌جای علی آل‌کثیر، ستار زارعی به‌جای افشین محمدی به میدان رفتند.

شرح بازی
شهرداری در ابتدای بازی و در دقیقه 3 روی یک ضربه کرنر غافلگیر شد تا روند بازی از همان ابتدای بازی پرالتهاب پیگیری شود، شاهین شهرداری سوار بر بازی بود و با حرکت زیبای پژمان مالکی از سمت راست و دربیل چند مدافع روبه‌رو با یک شوت دروازه رهپویان باز شد.
در حالی که سفیدپوشان بوشهر بر روند بازی مسلط بودند، داور بازی یک پنالتی مشکوک برای رضوانشهری‌ها اعلام کرد تا محسن رحیمی‌مقدم برای بار دوم دروازه شاهینی‌ها را باز کند بعد از این گل همراه با قضاوت ضعیف داور بازی به درگیری‌ها فیزیکی تبدیل شد تا این‌که در واپسین لحظات نیمه اول روی یک ارسال بلند کنعان طاهری با ضربه سر، گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

نیمه دوم با برتری شاگردان کامیاب آغاز شد و با ارسال توپ از سوی علی آل‌کثیر از کنار، محمد بریهی با ضربه سر اختلاف را کم کرد و در حالی‌ که بازیکنان شاهین شهرداری برای زدن گل بعدی حمله‌ور بودند، اشتباهات فردی به تیم شمالی فرصت داد تا بابک رمضانی برای چهارمین‌بار دروازه تیم بوشهری را بازی کند تا حسن ختامی برای این دیدار پرگل باشد و دومین شکست شاهین شهرداری رقم بخورد. با این شکست شاهینی‌ها همچنان صدرنشین گروه چهار باقی ماندند.
نتایج دیگر بازی‌های تیم‌های استانی در لیگ دسته دو به این‌ ترکیب است:
پرسپولیس گناوه 0 - 0 برق جدید شیراز
سردار بوکان 1 - 0 پارس جنوبی جم

نام:
ایمیل:
* نظر: