bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۴
تیم فوتبال امید کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک مقابل قطرِ میزبان تن به شکست داد.
 تیم فوتبال امید کشورمان در دیدار مقابل قطر در دومین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریو که از ساعت 20 امشب (جمعه) در ورزشگاه جاسم بن حمد آغاز شده بود، تن به شکست 2 بر یک داد.

احمد علا (35) و عبدالکریم حسن (56) گل‌های تیم قطر را وارد دروازه محمدرضا اخباری کردند. در این دیدار روزبه چشمی در دقیقه 69 پنالتی را که توسط ارسلان مطهری کسب شده بود، از دست داد و دروازه‌بان تیم قطر به خوبی ضربه کاپیتان تیم ایران را مهار کرد. علی کریمی نیز در دقیقه 1+90 روی پاس خوب مهدی ترابی توانست اختلاف را کم کند تا شاگردان محمد خاکپور حسرت پنالتی گل نشده را بخورند.

در این دیدار محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، حسین کنعانی، وحید حیدریه، علیرضا نقی‌زاده، علی کریمی، مهرداد محمدی، میلاد محمدی، ماهان رحمانی و ارسلان مطهری از ابتدا در ترکیب تیم امید قرار گرفتند. میلاد کمندانی و مهدی ترابی در دقیقه 62 به ترتیب جای ماهان رحمانی و میلاد محمدی را گرفتند.

تیم قطر با این پیروزی شش امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و ایران نیز سه امتیازی و در رتبه دوم جدول باقی ماند. سوریه با سه امتیاز و چین بدون امتیاز تیم‌های سوم و چهارم گروه A هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: