bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
دروازه‌بان استقلال در واکنش به شایعه دریافت نکردن چک به خاطر ناراحتی‌اش از باشگاه گفت: عده‌ای که با من خصومت شخصی دارند این شایعات را مطرح می‌کنند. وقتی سبکدست به باشگاه بیاید چکم را می‌گیرم.
وحید طالب‌لو پس از تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال گفت: هر دو تیم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های خوبی خلق کردند. از بازی دو تیم بالای جدولی همین هم انتظار می‌رفت. تنها نکته منفی بازی این بود که گل نداشت. البته بازی برای ما سخت‌تر بود چون در خانه حریف بازی می‌کردیم. به هر حال یک امتیازی که از این بازی گرفتیم برای ما خوب بود چون صدرنشینی‌مان را حفظ کردیم.

وی در ادامه درباره شایعه ناراحتی‌اش از باشگاه به خاطر مسائل مالی اظهار کرد: نمی دانم چرا بعضی‌ها دلسوز من شده‌اند و نگران پولم هستند؟ من از پنج سال قبل از استقلال طلب دارم و فصل قبل هم فقط 10 درصد پولم را گرفته‌ام اما درباره آنها حرفی نمی‌زنم. عده ای با من خصومت شخصی دارند و می خواهند به من لطمه بزنند. آنها دیده‌اند که استقلال انسجام دارد و دلیل موفقیت‌اش همین انسجام است، می‌خواهند برای تیم حاشیه درست کنند.

طالب‌لو درباره این که چرا او و برهانی چک خود را از باشگاه دریافت نکرده‌اند هم گفت: آن روز کسالت داشتم و نرفتم. برهانی هم خارج تهران بود و در روز تعطیل به تهران نیامد. آن روز جمعه بود. حالا هم مشکلی نداریم. چک‌های ما دست سبکدست است و هر وقت به باشگاه بیاید از او می‌گیریم.
برچسب ها: ورزش ، فوتبال ، طالب لو
نام:
ایمیل:
* نظر: