bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
با برد در مقابل شهرداری ارومیه در بوشهر؛
هفته شانزدهم لیگ دسته دوم کشور در گروه چهار روز گذشته با برتری قاطع 2 بر صفر شاهین بوشهر در مقابل شهرداری ارومیه به پایان رسید. شاهین شهرداری در حالی ...
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته شانزدهم لیگ دسته دوم کشور در گروه چهار روز گذشته با برتری قاطع 2 بر صفر شاهین بوشهر در مقابل شهرداری ارومیه به پایان رسید. شاهین شهرداری در حالی به مصاف حریفش رفت که سه مهره کلیدی خود را به‌علت مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت.

سرمربی تیم شاهین شهرداری در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که با ارائه یک بازی خوب توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و ما می‌دانستیم روبه‌روی تیمی بازی می‌کنیم که فقط برای نتیجه به این بازی آمده بود، افزود: شهرداری ارومیه تیمی است که دوست نداشت از جدول خارج شود و به دسته پایین‌تر سقوط کند. خوشبختانه بازیکنان، امروز خیلی خوب بازی کردند و برنامه‌‌های ما را در زمین به‌طور کامل اجرا کردند با توانستیم بازی را 2 بر صفر ببریم. اگر یک مقدار شانس داشتیم می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم. امیدوارم در دور دوم مسابقات در زدن ضربات نهایی دقت بیشتری داشته باشیم.
علی‌اصغر کامیاب در مورد نیمه اول و نیمه دوم این بازی گفت: ما می‌دانستیم که تیم ارومیه در این بازی بسته بازی می‌کند و روی ضد حملات برنامه‌ریزی کرده است، چرا‌که هادی اصغری، بازیکن آقای گل سابق لیگ برتر در نوک حمله‌ این تیم است. ما برای جلوگیری از ضد حملات این تیم این بازیکن را به‌طور کامل کنترل کرده بودیم و در طول 90 دقیقه ما یک فرصت گل به تیم شهرداری ندادیم و بازیکنان ما برنامه‌های ما را در نیمه اول و دوم بازی به‌طور کامل اجرا کردند و تیم حریف را به‌طور کامل کنترل کرده بودند. به بچه‌ها تاکید کرده بودیم که تنها راه گل زدن به تیم شهرداری ارومیه سرعت بخشیدن به بازی در فضاهای خالی است تا بتوانیم گل بزنیم و خوشبختانه بچه‌ها از این تاکتیک استفاده کردند و توانستند دو گل بزنند و بازی را بردیم.

وی در مورد عملکرد کیفی و کمی بازیکنان شاهین در بازی با بیان این‌که امروز در همه نقاط زمین خوب بودیم، تصریح کرد: بچه‌ها امروز خیلی سعی و تلاش کردند که سه‌ امتیاز بازی را کسب کنیم و من از همه آنها راضی هستم. همه بازیکنان تیم شاهین در این دیدار خوب بودند. اگر در یک بازی ببازیم این نشان می‌دهد همه بد بودیم اگر ببریم نیز یعنی این‌که همه امروز خوب بودیم.
کامیاب در عملکرد داور و حاشیه‌های بازی با بیان این‌که در لیگ مشکلات خاصی وجود دارد و داورها نمی‌خواهند در یک بازی اشتباهی کنند، افزود: در چند مورد داور سخت‌گیری کرد ولی سطح توان آنها همین است و ما هم گله‌ای نداریم. خدا را شکر این بازی حاشیه‌ خاصی نداشت و از تماشگران بسیار تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و تا آخرین لحظه از ما حمایت کردند.

سرمربی شاهین شهرداری در مورد تعویض‌های تیم در این بازی گفت: علی آل‌کثیر در این بازی در سمت چپ ما بازی می‌کرد و پس از آن‌که حس کردیم وی در آن سمت خسته شده محسن قائدپوری را به‌جای وی به زمین فرستادیم و به این ترتیب آن قسمت زمین را پوشش دادیم. مسلم محمودی را هم به‌دلیل خستگی بیرون آوردیم و به‌جای وی جواد قائدی‌فرد را به میدان فرستادیم. در آخر هم حسین افشان‌مهر که اولین بازی وی در این مسابقات بود به‌‌جای احمد حسینی به میدان فرستادیم. هدف از بازی دادن وی کسب تجربه بود، چراکه ما می‌خواهیم با جوان‌گرایی در شاهین آینده استان را تامین کنیم.
وی در پایان با بیان این‌که صعودشان به مرحله دوم تقریبا قطعی شده است، یادآور شد: ما برای دو بازی آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم و سعی می‌کنیم در این ‌بازی‌ها پیروز شویم تا با اعتماد به‌نفس بیشتری به مرحله دوم مسابقات برویم.
ترکیب شاهین در این دیدار
حمیدرضا لطف‌الله نژاد، خضرباغبانی، سعید مرادی، جواد بابایی، سعید نوروزی، جعفر احمد حسینی، رسول ناصر بخت، علی آل‌کثیر، مسلم محمودی‌، حسن آتشی و افشین محمدی

 شرح بازی در نیمه اول
با شروع بازی دو تیم قصد محک زدن همدیگر را داشتند و بیشتر تو‌پ در میانه میدان جریان داشت شاهین سعی در میدان داری توپ داشت تا این‌که تقریبا از دقیقه 10 این سفید‌پوشان بوشهری بودند که با گردش بهتر توپ در میدان و استفاده از سرعت بالای بازیکنانش در خط حمله بر بازی مسلط شدند. در دقیقه 16 سانتر ارسالی حسن آتشی با برخورد به تیرک دروازه و دخالت دروازبان شهرداری ارومیه به کرنر رفت.
دقیقه 18 شوت سر‌کش و زیبای رضا نجاری با اختلاف خیلی کم از بالای دروازه شاهین به بیرون رفت. بازی هماهنگ و روان شاگردان کامیاب چشم نواز بود حرکات تکنیکی و سرعتی حسن آتشی و علی آل کثیر و سرعت بالای افشین محمدی امان دفاع حریف را بریده بود. دقیقه 33 سانتر ارسالی علی آل‌کثیر از چپ و ضربه حسن آتشی برای دومین‌بار با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت تا آه از نهاد هواداران شاهین بلند شود. دقیقه 35 شوت سرکش سعید نوروزی از پشت محوطه جریمه باز هم به تیرک خورد تا شاهین در زدن توپ به تیرک دروازه هتریک کند. بازی خوب علی آل‌کثیر در نیمه اول با یک پاس گل تکمیل شد تا افشین محمدی مهاجم آماده شاهینی‌ها در دقیقه 39 گل اول شاهین شهرداری را به ثمر برساند و نیمه اول هواداران شاهین شادمان به اسقبال نیمه دوم بروند.

شرح بازی در نیمه دوم
در این نیمه و تا 20 دقیقه ابتدایی بازی دو تیم سر در گم و پر اشتباه ظاهر شدند و حمله آن چنانی روی دروازه همدیگر نداشتند. شهرداری ارومیه که چیزی برای از دست دادن نداشت، نیمه دوم را انتحاری آغاز کرد و با استفاده از سرعت و تکنیک هادی اصغری مهاجم با تجربه خود و ارسال از جناحین و همچنین پرتاب‌های اوت بلند قصد گلزنی داشت اما بازی خوب و حساب شده مدافعان و حضور موثر‌ دروزازه‌بان، بازیکنان شاهین شهرداری اجازه خود‌نمایی به حریف ندادند. در مقابل شاهین دل به ضد حملات داشت و با یک بازی منطقی بازی را اداره می‌کرد و اتفاقا روی ضدحملات خطرناک بود. ورود محسن قائدپوری به میدان با تغییر سیستم همراه شد و کادر فنی شاهین شهرداری تیمشان از سیستم 3-3-4 به 1-3-2- 4 تغییر دادند تا کنترل میانه میدان را در دست داشته باشند. دقیقه 70 با فرار تماشایی افشین محمدی درون محوطه جریمه توسط حسنوند مدافع شهرداری سرنگون شد که داور به سادگی از این خطا گذشت تا اعتراض هواداران شاهین را در بر داشته باشد.

بازی حساب شده شاهینی‌ها در دقیقه 75 با پاس به موقع حسن آتشی و شوت دقیق رسول ناصر‌بخت با گل دوم بوشهری‌ها همراه شد تا هواداران شاهین غرق در شادی شوند. داور بازی در دو صحنه ‌توانست پنالتی به نفع شاهین شهرداری بوشهر اعلام کند اما با سخت‌گیری تمام از اعلام خطای پنالتی چشم‌پوشی کرد. دقیقه 82 ضربه کاشته مسلم محمودی از پشت محوطه جریمه با اختلاف ناچیزی به بیرون رفت. دقیقه 87 شوت سنگین روح‌الله شاکری با واکنش خوب حمید لطف‌‌‌الله نژاد به کرنر رفت. دقیقه 88 افشین محمدی با فرار تماشایی توسط مدافع شهرداری ارومیه در درون محوطه جریمه سرنگون شد که باز هم داور از این خطا گذشت.

شاهین با این نتیجه 31 امتیازی شد تا گامی بلند برای صعود برداشته باشد. در دیگر دیدار این گروه در اهواز دیدار تیم‌های فولاد ب و رهپویان رضوانشهر با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت‌. رهپویان رضوانشهر 27 امتیازی و فولاد ب اهواز 23 امتیازی شدند.

بهترین بازیکن میدان
در روزی که پژمان مالکی به‌دلیل محرومیت در زمین حضور نداشت این افشین محمدی بود که بار خط حمله شاهین را به دوش کشید و بارها خط دفاعی شهرداری ارومیه را بهم ریخت. افشین در این دیدار یک گل زد تا در برد شاهینی‌ها نقش مهمی داشته باشد.
 لازم قضاوت این‌ دیدار برعهده رضا قاسمی بود و محمد درفشان و علی دشتی کمک‌های وی در این بازی بودند. همچنین سعید نوروزی از شاهین شهرداری و وحید رحیمی از شهرداری ارومیه در این بازی اخطار گرفتند.



نام:
ایمیل:
* نظر: