bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
فاطمه کرم‌زاده در گفت‌وگو با بامداد جنوب:
فاطمه کرم‌زاده، یکی از این استعداد‌ها است که در چندسال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و موفقیت‌های بزرگی خوبی کسب کرده استف او امروز یکی از جوان‌ترین بازیکنان تیم ملی کشور به شمار می‌رود.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: تیراندازی یکی از رشته‌های گمنام در استان بوشهر است که به رغم حمایت مسوولان همچنان با کمبود امکانات مواجه است. با وجود این مشکلات، در این روزها استعدادهای زیادی در استان شکوفا شده‌ و حتی بعضی از آنها به تیم ملی راه یافته‌اند.
فاطمه کرم‌زاده، یکی از این استعداد‌ها است که در چندسال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و موفقیت‌های بزرگی خوبی کسب کرده استف او امروز یکی از جوان‌ترین بازیکنان تیم ملی کشور به شمار می‌رود. این بانوی تیرانداز بوشهری توانست در مسابقات آسیایی که آبان ماه برگزار شد یک مدال طلا و یک مدال نقره به‌دست آورد. کرم‌زاده در هفته‌های اخیر برای مسابقات انتخابی المپیک که در هند برگزار شد به تیم ملی دعوت شد اما با نظر مربیان، در تیم ذخیره قرار گرفت تا صرفا در این مسابقات کسب تجربه کرده و با حریفان آینده خود، آشنا شد.

فاطمه کرم‌زاده در گفت‌وگو با بامداد جنوب در مورد حضورش در مسابقات انتخابی المپیک در هند با بیان این‌که سطح مسابقات خیلی بالا بود و من ذخیره تیم ملی بودم، افزود: من بیشتر برای کسب تجربه به این مسابقات رفتم، چراکه ‌من در بخش تفنگ ۱۰ متر بانوان من دوبار بیشتر در مسابقات شرکت نکرده بودم و به‌‌خاطر این‌که در این رشته استعداد داشتم مربیان تیم ملی مرا به این مسابقات دعوت کردند تا هم با قهرمانان این رشته آشنا شوم و هم در شرایط مسابقات قرار گیرم و برای چهار سال آینده با عملکرد بهتری سهمیه المپیک را کسب کنم. البته تیم بانوان در این مسابقات عملکرد قابل قبولی داشت، به‌طوری که یکی از تیراندازان تیم توانست با کسب مدال طلا، سهمیه المپیک را به‌دست آورد.

وی در مورد مسابقات آسیایی که آبان‌ماه امسال برگزار شد با بیان این‌که سطح مسابقات بسیار بالا بود و برای اولین‌بار بود که در رشته یاد شده مسابقه می‌داده است، تصریح کرد: در این مسابقات توانستم در قسمت درازکش مدال طلا کسب کنم و در قسمت سه‌ وضعیت، مدال نقره کسب کردم.
ملی‌پوش بوشهری در پاسخ به این سوال که شرایط اردو و مسابقات آسیایی در وضعیت درسی وی چه تاثیری داشته است، گفت: خوب به‌ هرحال حتما تاثیر داشته است ولی با برنامه‌ریزی که کرده‌ام توانسته‌ام، این مشکل را تا حدودی رفع کنم و هم‌اکنون که در مدرسه هستم، مشکلی ندارم.

کرم‌زاده در وضعیت رشته تیراندازی در استان و پیشرفت در بوشهر با بیان این‌که رئیس هیات تیراندازی حمایت زیادی از ما می‌کند، افزود: به‌دلیل کمبود امکانات مسوولان نمی‌توانند آن‌طور که ما انتظار داریم از ما حمایت کنند و باید در این زمینه فکری اساسی کنند. در استان استعدادهای زیادی وجود دارند ولی همان‌‌طور که گفتم امکانات کم مانع از پیشرفت آنها می‌شود و این خیلی بد است. با وجود این‌که طی چند روز گذشته مسوولان تیراندازی استان دو اسلحه جدید تهیه کرده‌اند ولی همچنان با کمبود سلاح مواجه هستیم.
وی با بیان این‌که در مسابقات کشوری برای تیم استان بوشهر به میدان می‌روم و در لیگ در تیم مقاومت تهران تیراندازی می‌کنم، در مورد مسابقاتی که در سال 2016 پیش ‌رو دارد، گفت: هنوز اطلاع دقیقی از مسابقات ندارم، البته به احتمال زیاد در مسابقات قهرمانی جوانان که در شهریور‌ماه برگزار می‌شود، شرکت خواهم کرد و امیدوارم بهترین عملکرد را در آن مسابقات داشته باشم.

تیرانداز تیم ملی در مورد عملکرد مربیان تیم و حمایت خانواده، یادآور شد: مربیان کمک زیادی به بنده کردند و به بازیکنان تیم، روحیه و امید می‌دانند و من از آنها به‌خاطر راهنمایی که به من کردند تشکر می‌کنم. خانواده‌ام هم در موفقیت‌های من تاثیر زیادی داشته‌اند و من بیشتر موفقیت‌هایم را مدیون آنها هستم، اگر من چنین خانواده‌ای نداشتم به این جایگاه نمی‌رسیدم. 
کرم‌زاده در پایان با بیان این‌که هدف من این‌ است که چهار سال دیگر در این مسابقات سهمیه المپیک را کسب کنم، تصریح کرد: من از جوانان با‌استعداد استان می‌خواهم که برای رسیدن به موفقیت در این رشته با سعی و تلاش زیاد کار کنند و پشتکار داشته باشند از این‌که در استان امکانات چندان زیادی نداریم، ناامید نشوند و تلاش کنند تا به جایگاهی که لایق آنهاست، برسند. باور کنید من با سلاحی که اصلا مناسب نبود تمرین می‌کردم ولی با تمرین زیاد به تیم ملی رسیدم.

استقلال صد درصد شانس اول قهرمانی است
بامداد جنوب: بازیکن با تجربه استقلال با اشاره به حمایت نکردن هواداران از این تیم می‌گوید، توقف برابر هم‌نام اهوازی آخر راه نیست.
امید ابراهیمی در نشست خبری پیش از تمرین روز گذشته تیمش، گفت: به استقلال اهوازی‌ بابت بازی خوبشان تبریک می‌گویم. ما نتوانستیم سه امتیاز بازی را در زمین خودمان بگیریم اما بازیکنانی اینجا آخر راه نیست و امیدوارم تجربه‌ای برای بازی‌های بعدی شود تا با تمرکز و قدرت بیشتر به میدان برویم. همه ما تلاش کردیم تا بازی را ببریم. استقلال اهواز خوب بود و بسته بازی می‌کرد. ما تلاش کردیم تا موقعیت‌سازی کنیم و امیدوار بودیم به آنچه حقمان است برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌پذیرد استقلال زیبا بازی نمی‌کند، گفت: ما خودمان را با تیمی مقایسه نمی‌کنیم و کار خودمان را می‌کنیم. ما الان بهترین خط حمله لیگ را داریم و اگر نداشتیم می‌گفتیم که موقعیت ایجاد نمی‌کنیم. ما اگر خوب بازی نمی‌کردیم، آنقدر موقعیت به‌دست نمی‌آوردیم و سعی می‌کنیم بهتر از این باشیم.
هافبک میانی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا برای آینده نگرانی ندارد، بیان کرد: من نمی‌گویم کمبودی نداریم. بزرگ‌ترین مشکل ما این بود که بعد از تعطیلات مثل نیم فصل اول بازی نکردیم. با حرف زدن چیزی عوض نمی‌شود. با تلاش و زحمت قهرمانی به دست می‌آید. باید تمرکز داشته باشیم تا موفق شویم. با تلاشی که کادر فنی می‌کند، تلاش داریم، نگرانی‌ها بر طرف شود. باشگاه تلاش کرد بازیکنی بگیرد اما موفق نشد. با این حال همه بازیکنان تلاش می‌کنند. فکر می‌کنم اگر یک بازیکن جدید می‌گرفتیم به تیم کمک می‌شد ولی ما با همین تیم هم لیاقت بالایی داریم. تیممان کمبودی ندارد و باید از بعد از مصاف با استقلال اهواز به موفقیت برسیم و بازی‌های خوبی ارائه دهیم.

وی در پاسخ به این سوالی که نظرش راجع به تزلزل آبی‌ها در صدر جدول چیست، گفت: ما کادر فنی خوب و با تجربه‌ای داریم. همگی آنها سالیان سال کار کرده‌اند. تیم ما با لیاقت و جوان است. می‌توانیم مشکل فعلی را برطرف کنیم. ما تلاش می‌کنیم تا هواداران را با قهرمانی‌هایی که به دست می‌آوریم خوشحال کنیم.
ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا با انصاری درگیری داشته است، عنوان کرد: درگیری خاصی که نبوده است. من فقط به جابر گفتم کاش جواب توپ دوم را می‌دادی و چیزی جز این نبود. ما با بازیکنان در داخل و بیرون زمین رفیق هستیم و همه چیز خوب است.
ابراهیمی در پایان صحبت‌هایش، گفت: نمی‌دانم این حرفم گلایه است یا خواهش. هواداران در هر شرایط تیمشان را حمایت می‌کنند. تیم ما صدرنشین است و در فینال جام حذفی هم حضور دارد. با یک بازی همه، به به می‌کنند و با یک باخت به صفحات مجازی حمله می‌کنند و فحش می‌دهند. تاکنون هواداران چیزی به من نگفته‌اند. هیچکس دوست ندارد به خانواده‌اش توهین شود. بازیکنانی داریم که با تجربه هستند و جوانانی داریم که انگیزه دارند. باید روحیه آنها را حفظ کنیم. اگر هواداران تیم را حمایت کنند، من به آنها قول می‌دهم بازیکنان با تمام وجود بازی خواهند کرد. امیدوارم آنها تیم را تنها نگذارند و به استادیوم بیایند. ما برای شادی هواداران تلاش می‌کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: