bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
تعهد اشتغال دستگاههای اجرایی این شهرستان درسال گذشته 663 نفر بود که با تلاش و پشتکار مسوولان زمینه اشتغال 674 نفر فراهم شد.
 معاون برنامه ریزی وامورعمرانی فرمانداری تنگستان استان بوشهر گفت: تعهد اشتغال دستگاههای اجرایی این شهرستان درسال گذشته 663 نفر بود که با تلاش و پشتکار مسوولان زمینه اشتغال 674 نفر فراهم شد.


پرویز شعبانی روزیکشنبه درجلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان تنگستان افزود: این شهرستان دارای ظرفیت های مهم درحوزه اشتغال و مشاغل خانگی است که با پرداخت تسهیلات شکوفا می شود.

وی با بیان این که مشاغل خانگی و ترویج کسب و کار خانگی یکی از راه های موثر در توسعه طرح های اشتغال زایی است اضافه کرد: طرح های مشاغل خانگی یکی از راه های موثر و کم هزینه برای حل مشکلات اشتغال است.

شعبانی بیان کرد: برای این که تسهیلات پرداختی به این طرح ها درجای خود هزینه شود نظارت بر اجرای آنها ضروری است تا سبب رونق اقتصادی خانه و خانواده و کشور شود.

وی افزود: واحد مجتمع نان صنعتی از محل اعتبارات بنگاه های اقتصادی با اعتبار پنج میلیارد 500 میلیون ریال اجرا شده که در حال خدمات دهی به شهروندان است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان یادآورشد: درسال گذشته پنج میلیاردو400 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی درحوزه مشاغل خانگی تنگستان پرداخت و زمینه اشغال 120 نفر فراهم شد.
منبع:
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: