bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
مساوی کارگر و برد پارس جنوبی؛
هفته هفدهم لیگ دسته دو روز گذشته برگزار شد و تیم‌ استان به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن یک برد، یک باخت و یک مساوی بود.

تیم سقوط کرده کارگز بنه‌گز در این هفته مهمان تیم پترو‌کیان شوشتر در ورزشگاه تختی شوشتر بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد. جایگاه کارگر با این تساوی تغییر نکرد و این تیم با 14 امتیاز در رتبه نهم جدول گروه دوم مسابقات لیگ دسته دو قرار دارد.
سرمربی تیم کارگر بنه‌گز در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که بازی روز گذشته هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ فیزیکی، بازی خوبی بود، افزود: تیم حریف مهره‌‌های خوبی در ترکیب داشت و در نیم فصل، بازیکنان خوبی جذب کرده بود برای این مسابقه آماده بود. 

شرایط تیم ما اصلا مناسب نبود چراکه ما با اتوبوس به آنها رسیده بودیم و بازیکنان ما خسته بودند. البته در این بازی ما دو بازیکن به‌دلیل سه‌کارته بودن و 4 بازیکن به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. عملا تیم ما دست خالی وارد بازی شد ولی بازیکنان با تمام توان خود در این بازی ظاهر شدند و با تغییراتی که در سیستم بازیمان به‌عمل آورده بودیم، محمد علیپور، جوان آینده‌دار فوتبال کشورمان توانست تک گل ما در این مسابقه را به ثمر برساند. در آغاز نیمه دوم با یک اشتباه فردی گل تساوی را دریافت کردیم و پس از این گل ما بازی را اداره کردیم.
حسن زالی در مورد برنامه‌های تیم در نیمه اول و دوم مسابقه گفت: در نیمه اول با توجه به این‌که دو بازیکن طراح خودمان، محسن دلواری و مصطفی نجمی را در این بازی در اختیار نداشتیم، سعی کردیم با سبکی در این نیمه بازی کنیم تا نبود یک بازیکن طراح حس نشود. چون بازی در خانه حریف بود، ما تصمیم گرفتیم تغییر سیستم بدهیم. البته ما قبل بازی تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم نقطه ضعف آن تیم عمق دفاعی آنها است، ما از این فرصت استفاده کردیم و توانستیم گل بزنیم. در نیمه سعی کردیم با پوشاندن فضاها و محدود کردن دامنه حرکتی تیم حریف پرسینگ شدید، از حملات آنها جلوگیری کنیم. در دقایق آخر هم، پرس از جلو در دستور کار قرار دادیم و سعی کردیم گل برتری را به ثمر برسانیم متاسفانه بخت با ما یا نبود و نتوانستیم به گل برسیم.

وی در موردعملکرد کیفی و کمی بازیکنان کارگر و بهترین بازیکن کارگر در این بازی با بیان این‌که بازیکنان با تمام وجود بازی کردند و زحمت زیادی کشیدند، تصریح کرد: داشته‌های ما همین است و نمی‌توانیم از بازیکنی که جوان و کم‌تجربه است، توقع بیشتر از این داشته باشیم. ما با کمترین امکانات وارد مسابقات شدیم و از روزی که من سرمربی این تیم بودم، هر بازی برای تیم حکم فینال داشت و ما برای برد وارد هر مسابقه می‌شدیم. به ‌نظر من ما امروز از لحاظ تاکتیک و استراتژیک خوب کار کردیم. به نظر من بهترین بازیکنان ایران هم‌اکنون در تیم کارگر هستند و این نظر کلی من است. من نمی‌توانم اسم کسی را بیاورم، چراکه ما یک تیم خوب هستیم و از همه بازیکنان کارگر که با وجود مشکلات فراوان هنوز هم با تعصب خود برای این باشگاه بازی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

زالی در مورد حواشی بازی و عملکرد داور مسابقه با بیان این‌که از میزبانی شوشتری‌ها راضی هستم، یادآور شد: البته در بعضی مواقع برخی از تماشاگران تیم حریف حاشیه‌هایی را به‌وجود آوردند که این حرکات در فوتبال ایران عادی است ولی مردم شوشتر برای ما قابل احترام هستند. داور هم قضاوت خوبی داشت و در همه صحنه‌ها حاضر بود و هر دو تیم هم به داور مسابقه احترام گذاشتند.
سرمربی کارگر بنه‌گز در پایان در مورد بازی آخر کاگر در لیگ دسته دو که هفته دیگر برگزار می‌شود، گفت: ما برای برد وارد زمین می‌‌شویم و این‌جا پایان کار ما نیست. سعی می‌کنیم با ارائه یک بازی خوب از آبرو استان خود دفاع کنیم. هدف ما کسب سه امتیاز در آن بازی است.
لازم به ذکر است که قضاوت این دیدار برعهده رضا مرادی بود و محسن بابایی و رامین فولادی کمک‌های وی در این بازی بودند.
در ادامه این رقابت‌ها تیم پرسپولیس گناوه در یک بازی خانگی به مصاف تیم شهرداری کاشان در ورزشگاه سراجی گناوه رفت و با نتیجه یک بر صفر از تیم کاشانی شکست خورد تا خطر سقوط را در هفته‌های پایانی لیگ دسته دو کشور احسان کند. پرسپولیس با این باخت همچنان با 19 امتیاز در رتبه ششم گروه اول این رقابت‌ها قرار دارد. قضاوت این دیدار بر عهده عقیل جهانبازی و حمید نادری و مقصود قربانی کمک‌های وی در این مسابقه بودند.
تیم پارس جنوبی در یک بازی خارج خانه به مصاف تیم تربیت نوین یزد رفت که به‌دلیل حاضر نشدن تیم یزدی با اعلام رای کمیته انظباطی، نتیجه بازی 3 بر صفر به‌ سود پارس جنوبی اعلام شد تا با این برد با 34 امتیاز در کنار کیمیا فرآیند تهران و نیروی زمینی تهران در صدر گروه دوم مسابقات قرار بگیرد تا همه چیز به هفته آخر کشیده شود. لازم به ذکر است تیم شاهین بوشهر امروز در یک بازی خارج خانه به مصاف تیم توسعه کیش در ورزشگاه ورزشگاه المپیک کیش می‌رود که در صورت برد صعودش به مرحله دوم این رقابت‌ها قطعی می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: