bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
تیم ملی پرورش اندام کشورمان با کسب 10 مدال موفق شد برای چهارمین سال متوالی قهرمانی خود در سطح قاره کهن را تکرار کند.ددر چهل و نهمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام آسیا در میان 21 کشور و با حضور 170 ورزشکار، نمایندگان کشورمان با شایستگی در کیتاکیوشو ژاپن قهرمان آسیا شدند.
بامداد24: تیم ملی پرورش اندام کشورمان با کسب 10 مدال رنگارنگ موفق شد برای چهارمین سال متوالی قهرمانی خود در سطح قاره کهن را تکرار کند.

 در چهل و نهمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام آسیا در میان 21 کشور و با حضور 170 ورزشکار، نمایندگان کشورمان با شایستگی در کیتاکیوشو ژاپن قهرمان آسیا شدند.
پولاد‌مردان ایران در روز پایانی مسابقات در حالی به رقابت با حریفان خود پرداختند که هر 11 نماینده کشورمان برای اولین‌بار در تاریخ این ورزش به فینال راه یافتند.

فینال مسابقات نیز با درخشش نمایندگان شایسته کشورمان همراه بود، به‌طوری که 10 ورزشکار از جمع 11 پرورش اندام‌کار ایران موفق به کسب مدال‌های رنگین برای کشورمان شدند و یکی از نمایندگان نیز عنوان چهارمی را از آن خود کرد.

این اتفاق برای اولین‌بار در طول تاریخ این رشته ورزشی رخ می‌دهد که تمام ورزشکاران اعزامی صاحب عنوان شوند.

ایران در این مسابقات با کسب 6 مدال طلا، 3 نقره، 1 برنز و 1 عنوان چهارمی توانست عنوان قهرمانی را در بین 21 کشور جهان و 170 ورزشکار حاضر در بازی‌ها از آن خود کند.

در پایان این رقابت‌ها نتایج انفرادی زیر برای نمایندگان ایران رقم خورد: وزن 75 کیلوگرم: فرهاد اسدنژاد مدال طلا و هادی محمدی مدال برنز، وزن 80 کیلوگرم: سجاد نیکنام مدال طلا، وزن 85 کیلوگرم: امیر‌حسین سعادت‌نیا مقام چهارم، وزن 90 کیلو گرم: یاسین امانی‌پور طلا، حمید لکزایی نقره، وزن 95 کیلوگرم: جعفر غفارنژاد طلا، آیت نجد‌باقری نقره، وزن 100 کیلوگرم: پویان پایون مدال طلا (دیلم) و وزن 100+ کیلوگرم: علی‌اصغر کابلی مدال طلا و محسن صمدی مدال نقره. همچنین جعفر غفارنژاد در وزن 95 کیلو‌گرم موفق به کسب عنوان اوورالی چهل و نهمین دوره مسابقات آسیایی پرورش اندام شد.

معاون سیاسی-اجتماعی فرمانداری دیلم در مراسم استقبال از پوریا پویان ورزشکار این شهرستان گفت: قهرمانان ملی و بین‌المللی این شهرستان در رشته‌های مختلف نظیر ورزشی، علمی و پژوهشی مورد حمایت مسوولان قرار می‌گیرند.

کریم علی‌حسنی افزود: این ورزشکار با استعداد با حضور در میادین بین‌المللی توانسته برای کشور و مردم استان بوشهر به‌ویژه این شهرستان افتخار بیافریند و شایسته تجلیل است.
وی با بیان این‌که قهرمانان ورزشکار نماد افتخار برای کشور هستند، گفت: توجه به حل مشکلات ورزشکاران و حمایت از آنان باید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسوولان ذی‌ربط باشد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم بیان کرد: این شهرستان دارای استعدادهای فراوان درعرصه‌های مختلف به‌ویژه ورزش است که تاکنون تعدادی از آنان در تیم‌های ملی بوده و به مقام‌های خوبی در سطح کشور نائل شده‌اند.

تیم ملی پرورش اندام در شرایطی در این دوره با کسب 6 مدال طلا، 3 نقره، 1 برنز و 1 عنوان چهارمی قهرمان آسیا شد که در دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا که در کشور سریلانکا برگزار شد، تیم ملی بزرگسالان پرورش اندام ایران با 3 طلا، 3 نقره و 1 برنز به مقام قهرمانی دست یافته بود.

شهرام حیدری
نام:
ایمیل:
* نظر: