bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۷ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
روزنامه سرشناس ایتالیایی اعلام کرد رییس باشگاه رئال مادرید جانشین سرمربی کنونی تیمش را پیدا کرده است.
 هر چند از حضور زین الدین زیدان در رئال مادرید زمانی زیادی نمی گذرد اما خبرهای زیادی درباره احتمال برکناری این مربی توسط رئیس رئال در پایان فصل به گوش می رسد.

روزنامه گازتا دلو اسپورت ایتالیا اعلام کرد اگر زیدان نتواند در فصل جاری رئال را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند، در پایان فصل از کهکشانی‌ها جدا خواهد شد.

این روزنامه نوشت: پرس گمشده خود را پیدا کرده است و او کسی جز ماسیمیلیانو آلگری نیست. رئیس باشگاه رئال مادرید بعد از آنکه یوونتوس توانست در فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا، رئال را حذف کند به آلگری علاقه پیدا کرده است و دوست دارد این مربی بزرگ را جذب کند. لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت زیدان است و اگر او نتواند رئال را قهرمان این رقابت ها کند، برکنار می شود. البته رئال تنها مشتری آلگری نیست بلکه او از لیگ جزیره هم پیشنهاد دارد.

آلگری دومین فصل حضورش در یوونتوس را پشت سر می گذارد. او فصل قبل عملکرد درخشانی در این تیم داشت و علاوه بر قهرمانی در رقابت های سری A و جام حذفی ایتالیا، توانست این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم برساند. یووه با هدایت آلگری در فصل جاری هم عملکرد درخشانی داشته است و این شانس را دارد که در رقابت های مختلف به عنوان قهرمانی برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر: