bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
تساوی پارس در رضوانشهر؛
هفته دوم لیگ دسته 2 کشور روز گذشته برگزار شد و شاهین شهرداری در یک بازی حساس به مصاف اکسین البرز رفت.سرمربی شاهین بوشهر در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که با توجه به این‌که ما بازی قبلی خود را باختیم، با این برد به جمع مدعیان برگشتیم، افزود:...
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته دوم لیگ دسته 2 کشور روز گذشته برگزار شد و شاهین شهرداری در یک بازی حساس به مصاف اکسین البرز رفت و در نهایت شاهین توانست با 3 گل تیم البرزی را مغلوب کند. حضور چند هزار نفره هواداران شاهین در این بازی خانگی باعث شد تا شاگردان اصغر کامیاب از همان ابتدای بازی به‌سمت دروازه مهمان حمله کنند.
سرمربی شاهین بوشهر در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که با توجه به این‌که ما بازی قبلی خود را باختیم، با این برد به جمع مدعیان برگشتیم، افزود: اگر به بازی ما با رضوانشهر توجه ‌کنید، مشاهده می‌کنید ما در آن بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم که اگر آنها به گل تبدیل می‌شد وضعیت ما در جدول متفاوت بود. به هر حال بازیکنان ما از این شکست اتفاقی ناراحت شده بودند. قبل از این بازی ما هم قسم شدیم که نتایج بد هفته گذشته را جبران کنیم و خداروشکر با حمایت پرشور طرفداران شاهین توانستیم با ارائه یک بازی خوب و برنامه‌ریزی شده سه امتیاز را به‌دست آوریم.

اصغر کامیاب افزود: در صحنه‌ای که بازیکن ما از زمین مسابقه اخراج شد، بازیکن ما لیز خورده و به بازیکن حریف برخورد کرد که متاسفانه داور در این صحنه اشتباه کرد. بازیکنان در این بازی بازی بسیار خوبی ارائه کردند و من از همه آنها تشکر می‌کنم. البته بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی در این مسابقه داشتند و به نظرم من از بابت جایگزین بازیکنان تیم شاهین هیچ مشکلی ندارند.
وی در مورد برنامه شاهین برای بازی بعدی با بیان این‌که این بازی تمام شده است و ‌هم‌اکنون به فکر بازی با تیم نیروی زمینی در تهران هستیم، تصریح کرد: نیروی زمینی یک تیم قابل احترام و قوی است و ما این تیم را به‌طور کامل آنالیز کرده‌ایم. امیدوارم در آن بازی نتیجه لازم را کسب کنیم و سال را با کسب یک برد خوب به پایان برسانیم. امیدوارم در سال 95 بهتر از امسال در مسابقات حاضر شویم تا اگر خدا بخواهد شاهد حضور تیم شاهین شهرداری در لیگ یک باشیم.
همچنین مربی تیم شاهین در گفت‌و‌گو با بامداد جنوب با بیان این‌که ما در بازی قبل بهتر از این مسابقه، بازی کردیم و حقمان باخت نبود و بازیکنانمان از لحاظ روحی و روانی با مشکل روبه‌رور شده بودند ولی با صحبت‌های که با آنها کردیم، آنها را برای این دیدار آماده کردیم، افزود: در تمریناتی که قبل از این بازی داشتیم نقاط ضعف خود را تا حدود زیادی پوشاندیم و برای هر پست تمرین خصوصی برگزار کردیم. البته تماشاگران زیادی برای حمایت از شاهین به ورزشگاه آمده بودند و آنها در این بازی یا دوازدهم ما بودند و این‌جا جای دارد از همه آنها تشکر کنم، خوشحالم که توانستیم با کسب سه امتیاز آنها را شادمان کنیم.

ایمان دشتی با بیان این‌که ما توانستیم با یک بازی حساب‌شده و فشرده 3 امتیاز بازی را تصاحب کنیم، یادآور شد: در نیمه اول، برنامه و تاکتیک ما این بود که در 15 دقیقه اول تیم حریف تحت فشار قرار دهیم و خوشبختانه توانستیم در همان دقایق اولیه گل اول را به تیم حریف بزنیم. در ادامه سعی کردیم از سمت مدافع راست آنها حمله کنیم، چراکه می‌دانستیم آن سمت نقطه ضعف اکسیر بود و توانستیم در اثر نفوذی که از آن سمت داشتیم یک پنالتی به‌دست آوریم. با گل کردن این پنالتی نیمه اول را نتیجه 2 بر صفر به پایان برسانیم. برنامه ما در نیمه دوم حفظ کردن بازی و استفاده از ضد حملات بود و این تاکتیک هم جواب داد و توانستیم گل سوم را هم بزنیم و کار را تمام کنیم. در ادامه داور مسابقه به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد. خدا را شاکرم که تواسنتیم با همت تماشاگران 3 امتیاز را به‌دست آوریم، ما برای بازی بعدی که در تهران است برنامه ویژه‌ای داریم.
وی در ادامه تصریح کرد بازیکنان در همه پست‌ها به وظایف خود به‌خوبی عمل کردند و به‌خوبی یکدیگر را پوشش می‌دادند و با توجه به تمریناتی که قبل از بازی داشتیم آنها توانستند تمام برنامه‌های ما را در زمین مسابقه آنجام دهند و اینجا جای دارد از همه آنها تشکر کنم.
دشتی در پایان گفت: داور عملکردی خوبی داشت فقط در بعضی از صحنه‌ها اشتباهاتی داشت. از تمام هواداران شاهین تشکر می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده ما را تنها نگذارند و تا پایان با ما باشند، چراکه حضور پرشور آنها در بازی آینده عظم ما را برای پیروزی در آن بازی‌ها بیشتر می‌کند.

ترکیب شاهین در این بازی
حمیدرضا لطف‌الله‌نژاد، سعید مرادی، جواد قایدی‌فرد، سعید نوروزی، جواد بابایی، محسن قائدپوری، رسول ناصر‌بخت، افشین محمدی، پژمان مالکی، مسلم محمودی، هادی اصغری
همچنین در این بازی خضر باغبان به‌جای محسن قائد‌پوری، سینا کناری به‌جای مسلم محمودی و محمد بریهی به‌جای هادی اصغری به میدان رفتند. رسول ناصر بخت در دقیقه 75 با اشتباه داور مسابقه کارت قرمز را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

شرح نیمه اول
به گزارش فوتبال بوشهر، خط حمله و در حقیقت مثلث تهاجمی شاهین به‌شدت خط دفاع حریف را تحت فشار قرار داده بود. ارسال زیبای ناصر بخت از جناح چپ با ضربه سر چکشی پژمان مالکی وارد دروازه البرزی‌ها شد تا ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر در دقیقه 14 غرق در شادی شود.
بعد از این گل تیم اکسین دو موقعیت خطرناک را روی دروازه شاهین به‌وجود آورد که لطف‌الله نژاد با دو خروج عالی مانع از به ثمر رسیدن گل شد. مالکی تند و تیز و ناآرام در دقیقه 34 را مدافعین اکسین سرنگون کردند تا داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد. افشین محمدی پشت ضربه قرار گرفت و با یک بغل پا دومین گل شاهین شهرداری را در این بازی به ثمر رساند. نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به سود بوشهری‌ها خاتمه یافت. علی لطیفی دو تعویض زود هنگام را انجام داد و تیمش را به رختکن فرستاد.

شرح نیمه دوم
تیم خوب اکسین که فیروز کریمی مربی نام آشنای فوتبال ایران را به‌عنوان مدیر فنی بالای سر داشت، نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد تا بازی را به تساوی بکشاند اما جواد قائدی و سعید مرادی در یک روز خوب آنها را ناکام گذاشتند. در دقیقه 60 مالکی باز هم فرار کرد و با یک پاس زیبا افشین محمدی را صاحب موقعیت گل کرد تا مهاجم اهل اهرم شاهین دومین گل خود را در این بازی به ثمر رسانده و نتیجه را 3 بر 0 به سود بوشهری‌های مشتاق در وزشگاه کند.
در نیمه دوم شاهین باز هم می‌توانست به گل برسد اما در چند نوبت ناصر سالاری خوب عمل کرد تا مهمان از یک شکست سنگین نجات پیدا کند. اصغر کامیاب با آوردن خضر باغبان به بازی کمربند میانی خود را محکم‌تر کرد تا تیمش بدون گل خورده این بازی را پشت سر بگذارد. اخراج ناصر بخت شاهینی‌ها را 10 نفره کرد تا 15 دقیقه پایانی بازی فشار مضاعفی را تحمل کرده باشند. شاهین با کسب این پیروزی اولین 3 امتیاز خود را کسب کرد و در کورس قرار گرفت.  

بهترین بازیکن زمین
افشین محمدی با تقدیر از پژمان مالکی (شاهین شهرداری)؛ افشین و پژمان دو بال یا همان وینگر شاهین در این بازی هر بلایی که خواستند بر سر خط دفاع اکسین البرز آوردند. افشین دو گل زد و پژمان یک گل و یک پاس تا کار را برای انتخاب برترین بازیکن زمین سخت کنند. محمدی با شیوه فوتبال خاص خود که خیمه زدن روی توپ را به‌خوبی بلد است، بارها توپ را نگه داشت و سعی کرد آرایش هجومی تیمش را به‌خوبی طراحی کند. مالکی تند و تیز که نشان داده بازیکن قابلی است با استارت‌های انفجاری خود مجتبی شیری مدافع سابق پرسپولیس را دچار مشکلات زیادی کرد. در خط دفاعی شاهین جواد قائدی بدون اشتباه کار کرد و روز خوبی را در کنار سعید مرادی پشت سر گذاشتند   

اتفاق ویژه
فیروز کریمی که زمانی هدایت شاهین را در لیگ برتر بر عهده داشت، در بالاترین قسمت ورزشگاه حضور داشت و بازی را نظاره‌گر بود، دو تعویض زودهنگام اکسین را خیلی ها تصمیم آقای فیروز دانستند که قبلا هم سابقه داشته! حدود چهار هزار هوادار فوتبال از این بازی دیدن کرد. و 90 دقیقه شاهین را حمایت کردند. شاهین با کسب اولین برد خود در گروه الف مرحله دوم مسابقات لیگ دسته یک به رتبه سوم گروه صعود کرد.
همچنین در دیگر بازی این گروه تیم پارس جنوبی در یک بازی حساس در رضوان‌شهر به مصاف تیم رهپویان رفت و به‌رغم این‌که با نتیجه دو بر صفر از حریف عقب بود با ارائه یک بازی حساب‌شده توانست نتیجه بازی را جبران کند و بازی را 2-2 کرد. گل‌های این تیم را مصطفی نوبخت و نصراله درفشی به ثمر رساندند. پارس جنوبی با کسب این 1 امتیاز همچنان در صدر جدول گروه الف قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: