bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
جانشین فرمانده انتظامی بوشهر گفت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر امسال بیش از ۳.۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده که در این حوزه ۱۴۳ باند متلاشی شده است.
علیرضا رزمی صبح امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه این استان در راستای مبارزه با مواد مخدر منطقه‌ای ناامن برای فعالیت سوداگران مرگ فراهم کرده است اظهار داشت: در این زمینه نیروی انتظامی استان بوشهر تاکنون 15 شهید و 7 جانباز تقدیم کرده است و طرح‌های مبارزه با مواد مخدر هر روز تشدید می‌شود.

وی برخورد با خرده فروشان را یکی از اولویت‌های امسال در راستای مبارزه با مواد مخدر دانست و تصریح کرد: برخورد با معتادان، خرده فروشان مواد مخدر و دانه‌درشت‌های این بخش از اولویت‌های فرمانده انتظامی استان بوشهر است به‌گونه‌ای افزایش کشفیات نشان از موفق بودن این طرح‌ها است.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر  از کشف 3.2 تن مواد مخدر در استان بوشهر خبرداد و گفت: 95 درصد این کشفیات در جاده‌های مواصلاتی استان بوشهر کشف شده و این در حالی است که جاده‌های استان بوشهر برای سوداگران مرگ ناامن است.

رزمی از اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده خبرداد و افزود: در این راستا طرح پاکسازی در 58 نقطه آلوده استان بوشهر اجرا و ضمن کشفیات مواد مخدر معتادان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی با اشاره به متلاشی شدن باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر بیان کرد: در راستای برخورد با سوداگران مرگ امسال یک‌هزار و 649 پرونده جرائم مواد مخدر تشکیل شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از اجرای طرح آگاه سازی مردم از مصرف مواد مخدر خبرداد و گفت: در این حوزه نمایشگاه‌هایی  از کشفیات طرح پاکسازی محلات برپا شده و درکنار آن طرح‌های آگاه سازی و آموزش خانواده‌ها برگزار شده است.
برچسب ها: جامعه ، مواد مخدر ، کشف
نام:
ایمیل:
* نظر: