bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
پارس در البرز باخت؛
هفته چهارم مرحله دوم لیگ دسته یک روز گذشته برگزار شد و تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم به مصاف حریفان خود رفتند حاصل یک برد و یک شکست بود
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: تیم شاهین شهرداری پس از باخت در هفته سوم، این هفته در یک بازی خانگی در حضور تماشاگران خود به مصاف تیم نفت امیدیه رفت و توانست این تیم را با نتیجه 4-2 شکست دهد و در جدول خود را بالا ببرد.
ترکیب شاهین در این بازی
حمید لطف‌الله‌نژاد، سعید نوروزی، سعید مرادی، خضر باغبانی، محسن قائدپوری، احمد فلاح، رسول ناصر بخت. مسلم محمودی.، افشین محمد، پژمان مالکی و هادی اصغری
مربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که شرایط سختی برای این بازی داشتیم و به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم، افزود: ما در نوروز تمرینات خود را خیلی زود شروع کردیم و سعی داشتیم قبل از شروع مسابقات نقاط ضعف خود را بپوشانیم. ما برای این بازی برنامه خاصی داشتیم. برنامه اصلی ما در این بازی زدن گل در دقایق ابتدایی بازی بود که خدا را شکر که بچه‌ها تمام برنامه‌های ما را در این بازی اجرا کردند و ما توانستیم خیلی زود به گل برسیم. بازی بسیار سخت بود ولی خدا را شاکرم با یک بازی زیبا 3 امتیاز را به‌دست بیاوریم. اگرچه در انتهای بازی بازیکنان ما بازی رها کردند و بازیکنان حریف از این فرصت استفاده کردند و توانستند دو گل به ما بزنند.
ایمان دشتی در مورد برنامه‌های شاهین برای نیمه اول و دوم بازی با بیان این‌که برنامه‌ ما در نیمه اول زدن گل بود، تصریح کرد: سعی کردیم در این نیمه تیم حریف را تجت فشار قرار دهیم تا هرچه سریع‌تر به گل برسیم تا به مشکل بر نخوریم. در نیمه دوم هم سعی کردیم فشار را افزایش دهیم و موفق شدیم در این نیمه هم دو گل دیگر هم به ثمر برسانیم البته دریافت دو گل در دقایق پایانی برنامه‌های ما را مقداری به هم ریخت. من احساس می‌کنم بازیکنان ما فکر کرده بودند که بازی تمام شده است و برای همین دو گل را دریافت کردیم. ما باید این مشکل را بر طرف کنیم، چراکه این گل‌ها برای ما اهمیت دارند و می توانند در سرنوشت تیم موثر باشند. یک گل که پنالتی بود و گل دیگر هم از اشتباهات مدافعان به‌دست آمد.
وی در مورد روند سینوسی شاهین در مرحله دوم مسابقات پیروز نشدن این تیم در خانه حریفان افزود: همان‌طور که قبلا گفتم در دو بازی خارج خانه خیلی خوب بازی کردیم ولی بازنده شدیم و شش امتیازات را به‌راحتی از دست دادیم. برنامه این است که از این به بعد در مسابقات باقیمانده بهترین عملکرد را داشته باشیم و امتیازات کامل را کسب کنیم.
دشتی در ادامه گفت: داور مسابقه در بعضی نقاط اشتباهاتی کرد ولی از قضاوت راضی هستم. البته این‌جا جای دارد از تماشاگرانی که برای تشویق شاهین به ورزشگاه آمده بودند تشکر کنم، چراکه شاهین برای کسب تمام امتیازات در بازی‌های خانگی به حمایت این هواداران نیاز دارد.
مربی شاهین شهرداری در پایان گفت: برای بازی بعد باید خیلی منسجم باشیم تا بتوانیم امتیاز کامل را کسب کنیم. هدف اصلی صعود به لیگ یک است و برای محقق شدن این هدف تمام تلاش خود را می‌کنیم.
همچنین پارس جنوبی جم در یک بازی خارج از خانه نتیجه را واگذار کرد اما همچنان صدرنشین گروه باقی ماند. شاگردان مهدی پاشازده در مصاف با اکسین البرز با یک گل بازی را واگذار کردند تا اولین شکست خود را در این مرحله تجربه کرده باشند. پارس جم در پایان هفته چهارم با هفت امتیاز همچنان در صدر قرار دارد و هفته آتی میزبان شاهین شهرداری خواهد بود. لازم به ذکر است تیم اکسین البرز از دقیقه 74 با اخراج محمود شفیعی، 10 نفره به بازی ادامه داد.
ترکیب پارس جنوبی در این بازی
وحيد عزيزي، امین فارسی، مهردادعليزاده، جوادرحيمي، نصراله درفشی، رحمان عبادزاده، علی نظری، مهدی عمرانی، مصطفی نوبخت، حسین مددی، غلام داودوندي
در پایان هفته چهارم مرحله دوم لیگ دسته دو، در گروه الف سه تیم پارس جم، رهپویان رضوانشهر و اکسین البرز در امتیاز هفت برابر شدند و صدرنشین هستند. شاهین بوشهر با کسب شش امتیاز در رده چهارم این گروه قرار دارد.
رسیدگی فدراسیون جهانی به شرایط کارگران مهاجر در دوحه
بامداد جنوب: فدراسیون جهانی د‌و ‌و‌ مید‌ا‌نی (IAAF) اعلام کرد که به‌صورت دقیق شرایط ساخت استادیوم اصلی مسابقات قهرمانی جهان د‌و ‌و‌ مید‌ا‌نی 2019 در دوحه را تحت نظر خواهد داشت.
سازمان عفو بین‌الملل اخیرا دوباره ادعا کرده است که شرایط کارگران مهاجر که به ساخت استادیوم بین‌الملل خلیفه مشغول هستند خوب نیست و از آنها سوءاستفاده می‌شود.
دوحه در نوامبر 2014 میزبانی بازی‌های قهرمانی جهان د‌و‌ و ‌مید‌ا‌نی 2019 را گرفت. اعتراضات زیادی به شرایط کارگران مهاجری که در ساخت این استادیوم و امکانات مربوط به جا‌م جها‌نی 2022 نیز استفاده می‌شود.
سخنگوی (IAAF) درباره این مساله گفت: ما اطمینان می‌دهیم که گزارش در این رابطه را خوانده‌ایم و به شکل دقیقی شرایط را تحت نظر خواهیم داشت. معتقدیم همکاری ما با کمیته‌ برگزاری می‌تواند در بهبود بخشیدن به شرایط کار در این محل کمک کند.
کارگران اعلام کرده‌اند که مجبور به زندگی در مکان‌های کثیفی هستند و شرایط اقامت آنها بسیار سخت است. حقوق آنها ممکن است چند ماه به تعویق بیافتد و مجوز اقامت آنها به‌راحتی تمدید نمی‌شود. ضمنا در صورتی که این کارگران به شرایط اعتراض کنند، تهدید می‌شوند. آمارها نشان داده است که میزان مرگ و میر در بین این کارگران زیاد و رو به افزایش است. از سال 2010 تاکنون 1200 نفر در این مجموعه جان خود را از دست دادند. بیش از 180 ورزشکار در سال‌ 2013 جان خود را از دست دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر: